Mittwoch, 21. Mai 2014

Jakie zabawy na przyjęcie cyrkowe



Przyjecie urodzinowe zawsze planuję od zakupu dekoracji.
Na przyjęcie cyrkowe zakupiłam (w niemieckim shopach internetowych) następujące gadżety:


czapeczki: tutaj lub tutaj
nosy: tutaj lub tutaj
piszczałki: tutaj

serwetki: tutaj
pudełeczka na niespodzianki: tutaj
naklejki: tutaj i tutaj 
gwiazdki: tutaj


słomki: tutaj lub tutaj
kubeczki: tutaj i tutaj
klamerki: tutaj
torebki na popcorn: tutaj


maszyna na gumy lub okrągłe cukierki:
wylicytowana na ebayu,
można kupić - także z cukierkami - np. tutaj

wek: tutaj (lub od babci z piwnicy)

pinjata: tutaj lub tutaj




dekoracja lub punkt robienia fotek: tutaj 
100 x 127 cm - z plastikowej folii 


Powyższe grafiki można pobrać na tej stronie.
 
Co jeszcze warto mieć?

Do popisów akrobatycznych - materac - 
np. z ikei:

budka na popcorn - również z ikei

kolorowe chustki do żonglowania - np. stąd 
(chustkami żongluje się łatwiej niż piłeczkami)



talerze do żonglowania - tutaj lub tutaj


szarfa na patyku na popis tancerki - tutaj



diabolo - tutaj


hula-hop do występu lwów - tutaj


sztuczki czarodziejskie - tutaj



balony do modelowania - tutaj

farby do malowania buzi -
żeby ucharakteryzować dzieci na występ - tutaj

namiot cyrkowy lub jakiś rodzaj areny - 
my zdecydowaliśmy się na chustę,
którą zawiesimy linkami nad głowami dzieci - tutaj


Uwaga!
Nie musicie zbankrutować na urodzinach waszych dzieci!
Są rzeczy, które możecie mieć za darmo
np. chustki do żonglowania (apaszki), kijek z szarfami,
namiot (z koca i odrobiny pomysłu)...

Popytajcie wśród znajomych - na pewno ktoś ma coś, 
co się wam przyda na przyjęciu i chętnie wam pożyczy.


Idea przyjęcia:

Cel: przygotowanie występu cyrkowego dla rodziców.

Wykonanie: 
1) Rodzice dostają zaproszenie (bilet) i są proszeni
na daną godzinę na występ.

2) Na początku przyjęcia dzieci są widzami.
Organizatorzy robią małe show:

ja - sztuczki czarodziejskie
babcia - diabolo
ciocia - modelowanie balonów

3) Dzieci próbują - pod nadzorem - różnych sztuczek,
po czym decydują, co będą chciały pokazać podczas przedstawienia dla rodziców.

Możliwe punkty programu:
- tancerka (z szarfą)
- żongler
-czarodziej
-gimnastyczka (proste ćwiczenia, 
np. stanie na rekach przy pomocy drugiego dziecka,
jaskółka, fikołek, gwiazda...)
-pokaz lwów (z hula-hop) - ew. wariant smieszny -
jeden lew robi wszystko na opak
-siłacz (ciężarki ze styropianu)
- clown (2 dzieci - przewracają się, sklejają rekami,
źle celują....)

4) charakteryzacja dzieci na występ

5) Wielkie SHOW z udziałem widowni!


Dalsze pomysły i inspiracje...
Zbieram i udostępniam na pinterescie.  

Kommentare:

  1. świetny pomysł w tym roku się lepiej przygotuję a marzeniem mojej córy jest włąsnie pinjata :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Obiecujesz? ;o) Pinjata była hitem zeszłorocznego przyjęcia! :)))

      Löschen
  2. zapowiada sie niezla zabawa
    plan i akcesoria rewelacja

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tylko żeby jeszcze pogoda była....

      Löschen
  3. ooo matko to ty już masz praktycznie wszystko idealnie zorganizowane,owacje na stojąco :*
    Ps a nie myślałaś aby się przebranżowić i organizować takie imprezy?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ty to ciągle mi proponujesz zmianę branży! A to autor przewodników, a to organizator imprez :D
      A na serio - mam już pomysł i najważniejsze rzeczy. Jestem spokojniejsza. Teraz uczę się sztuczek i żonglowania ;o)

      Löschen
  4. wiesz co? wiesz co?! Ty jesteś niesamowita! sto lat bym myślała nad tematem na przyjęcie urodzinowe i bym czegoś takiego w życiu nie wymyśliła! a to fantastyczny pomysł! I takie cudne rzeczy zorganizowałaś na tą imprezę - no bomba!

    AntwortenLöschen
  5. Naprawde podziwiam twoje zaangazowanie, wow, Mnie by sie serio nie chcialo:) Jak tak scrollowalam na dol to wlasnie pomyslalam sobie o kosztach! sama pamietam jaki majatek wydalam na same sztucce i talerzyki z okazji 1szych urodzin (to bylo kilkadziesiat euro!).Niby wspominasz ze mozna wylowic gdzies z dna szafy, ale zeby to ze soba gralo to i tak mysle, ze po zakupieniu wszystkich rekwizytow, mozna spokojnie pominac prezent:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No drogo jest... i męcząco... i jak ktoś mi mówi, ze w domu najtaniej, to śmiać mi się chce.... No, ale zależy, co kto lubi i planuje ;o) Jak ktoś chce mieć ładnie, to na te dekoracje niestety trzeba wydać trochę pieniędzy...
      Co do rekwizytów, to ja na serio popytałam koleżanek i jedna pożyczy mi hula-hop, druga diabolo i szarfy dla tancerek, trzecia zestaw do żonglowania. I jak bym tak dalej pytała, to na pewno bym dostała cały komplet. Moja siostra ma farby do malowania buzi... Na urodziny Sara dostanie materac do ćwiczeń od dzieci.
      Na pewno nie byłabym gotowa kupić tego całego cyrku tylko z okazji urodzin. Bez sensu. I za drogo ;o)

      Löschen
  6. Jak ja się cieszę, że jesteś;D Ten temat jest dla nas idealny bo moje dzieci są na takim etapie że cyrkowe sztuczki im w głowie i nawet jeden wystąp z nimi w roli głównej w już zaliczyłam;)
    Tak super wszystko podałaś nam na tacy, że wielkie ukłony dziękczynne Ci składam!!!
    Żeby nie być gołosłowną że inspirujesz mnie i korzystam z Twoich pomysłów podeślę Ci wkrótce fotki z ubiegłorocznych urodzin mojej córki pt. Ballerina Party;) Ps. Jeżeli kupiłaś już tą cyrkową pinjatę i zestaw sztuczek to proszę daj znać czy w rzeczywistości te rzeczy są fajne i warte tej ceny;) Ja muszę mieć dobry argument dla mojego;D Dzięki!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo się ciesze, ze korzystasz :D Jestem ciekawa waszych fotek urodzinowych! Nie wiedziałam, ze tez robiłyście ballerine ;D W tym roku wypadło na przyjecie cyrkowe, bo Sara nie jest jeszcze pewna, czy przypadkiem jakiego chłopca nie zaprosi. A skoro tak, to głupio robić jakieś przyjecie modelkowe ;o) A na cyrkowym jest tyle możliwości, ze szok!
      Mam pinjate. Nie testowałam ;o) Ale w zeszłym roku pinjata była hitem przyjęcia! Sara cały czas mi mialczala, żeby w tym roku tez jej kupić :)))
      Sztuczki tez mam, ale tylko 4 male zestawy. I jest tak: W każdym zestawie są ciekawe sztuczki, których można się w domu nauczyć - tylko trzeba troszkę poćwiczyć i poczytać, na czym polega trik. Najważniejsze jest to, ze w zestawach są już potrzebne rekwizyty, których samej nie chciałoby ci się preparować. Ja już się kilku sztuczek nauczyłam i nawet moja siostra takie oczy robiła, ze aż mi się śmiać chciało! :D

      Löschen
  7. twoj perfekcjonizm mnie powala :) ja chyba tak nie umiem, za duzy leniuch ze mnie :) ale moze jak jest starsze dziecko to i potrzeby rooosna :))) genialne pomysly i naprawde malym kosztem do zrobienia!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Słuchaj, przy takim przyjęciu jest tyle frajdy, ze .... ja sama nie wiem, czy ja to robię dla siebie, czy dla Sary! ;o)

      Löschen