wtorek, 4 lutego 2014

Premiera


Nakręciłam. Amatorsko.
Aparatem z małymi możliwościami.
Często nieostro.

Ale nic to!

Duma rozpiera, bo to pierwszy raz.
I wciągnął tak, ze...
spać nie było kiedy ;o)

Następnym razem będzie lepszy!

A tymczasem zapraszam was
na premierę
mojego pierwszego filmu!



Uwaga!
Długaśny jakiś taki wyszedł,
wiec lepiej lećcie po cole i popcorn ;o)

Aha! Film przedstawia wycinki z treningów
akrobatycznych Sary.
I nawet postępy małe udokumentowane są.



OK. 3, 2, 1, 0....

start!

 


17 komentarzy:

  1. moje najczęściej używane słowa podczas oglądania : o jacie ,o matko zarąbiście i ja też bym tak chciała!!! jestem pod ogromnym wrażeniem za te wszelakie wygibasy ;) zawsze widząc takie pokazy jestem pod ogromnym wrażeniem co to ludzie ze swoim ciałem potrafią wyrabiać a już dzieciaki to już całkowicie! zdolna Sara i odważna bo ja to bym miała lęki przed czymś takim ale cóż taka już dziwna jestem ;) ale gdybym choć troszkę była tak wygimnastykowana to mąż byłby zadowolony :p
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ spryciula! I chyba najmniejsza z całej ekipy treningowej! Ileż radości jej przynosi ten sport, świetnie :)
    Pierwszy film i naprawdę świetny! Następnym razem przy przetwarzaniu w MM zaznacz "najwyższą jakość", to wówczas na YT będzie w HD.
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest niesamowita! Filmik kapitalny! Jak Poli pokażę będzie zachwycona - ona też chce trenować akrobatykę, ale czasu brakuje na te wszystkie zajęcia. Bardzo zdolna z Sary dziewczynka i odważna i widać że ma mega fun! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Żywe sreberko z Sary ...jest przesłodka ! Całusy dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam i w szoku jestem!! ja z tych strachliwych i z każdym rucham Sary na tych drążkach dreszcze miałam, ja bym na to nie była w stanie spokojnie patrzeć na żywo, gdyby mi tak moje własne rodzone dziecko dyndało...:) Super, widać ze Sara lubi to co robi, a to właśnie o to chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matka, super jest ten film! Sara, jesteś niesamowita! Odważna, ambitna, wysportowana, rozciągnięta, piękna :) Kochane, z tego będzie na pewno jeszcze nie jedno złoto :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeny cudowna jest!!! Ale zwinna pchełka! Niesamowite postępy i to w takim krótkim czasie, musisz byc z niej bardzo dumna:) Fajne te ćwiczenia, fajna energia i chyba dobrze działa to, że zawodniczki w różnym wieku ćwiczą razem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam odważną sportsmenkę! Super! Ma Sara ambicje i talent!
    Dobrze jak dziecko ma pasję i tak pięknie ją rozwija;)
    Cieszy się i dziecko i cieszą się rodzice i nawet uczący - na tyle osób spływa ta radość;)
    Moja narazie na flecie wygwizduje i ambicje na skrzypce ma ale to czas pokaże co z tego wyjdzie narazie ważne że jej się chce, że lubi to no i efekty też widać;)
    Film fakt długaśny ale bez popcornu i coli dotrwałam do końca, więc spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oklaski dla Sary!
    oklaski dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny film, brawo! Ale najwieksze gratulacje, naleza sie Tobie Hieno za to, ze udalo Ci sie odkryc talent u Sary! Widac wyraznie, ze Sara jest przeszczesliwa, utalentowana z wielkim potencjalem. Mialam wrazenie, ze byla do tych drazkow przyklejona:) Suuuper, wielu sukcesow zycze i wytrwalosci.

    Podrawaim,
    Magdalena z Ffm (stala podczytywaczka)

    OdpowiedzUsuń
  11. No brawo! Pięknie! Brawa dla Was! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik bardzo profesjonalnie sklejony i ten podklad muzyczny....SUPER!!!
    Agnieszko maz zdolna córkę - życzę jej wielu wielu sukcesów jesli zdecyduje się pojsc drogą kariery sportowej - dziewczyna wiele może osiągnać!!!!!!! trzymam kciuki i pokazuj nam co jakis czas jej postępy - buźka

    OdpowiedzUsuń