Sonntag, 20. Oktober 2013

Mallorca - top 5



Wrócili.
Z Majorki.
Wyspę znowu objechali.
W każdą dziurę zajrzeli.
Teraz się wrażeniami podzielą.







Co koniecznie zobaczyć na Majorce?


Moje top 5
(ułożone wg stopnia atrakcyjności -
gdybym miała 1 - 2 - 3 - 4 - 5 dni do dyspozycji)




1. Palma

Bo na wyspie być i stolicy nie zobaczyć?
Wielki świat, możliwości zakupowe
i tyle do zobaczenia!

nasze relacje: tu i tu


2. Es trenc

Najpiękniejsza plaża wyspy - biały piasek,
turkusowe morze, brak infrastruktury.
Do tego przeuroczy sklepik z miejskimi wyrobami
oraz manufaktura soli.

nasze relacje: tu, tu i tu


3. La Granja lub Els Calderers

Stary dworek wraz z gospodarstwem.
Tutaj czas zatrzymał się dobrych 100 lat temu.

nasze relacje: tu i tu (La Granja) oraz tu (Els Calderers)


4. Tramuntana

Góry wysokie z licznymi zakrętami, chudymi ulicami,
 przepięknymi widokami. Wszystko to dostępne autem.

nasza relacja: tu


5. miasteczko z klimatem
(wybór w zależności od położenia hotelu)
np. Alcudia, Pollenca, Valldemossa

nasza relacja: tu*
Alcudia - zdjęcia tu




Kommentare:

  1. Chwilę myślałam co takiego mamy "drzeć" ;) Ech taki wyjazd poza sezonem chyba odpręża bardziej niż wakacyjny. Też by chciała, rodzice na wyłączność, piękne widoki, urocze miejsca, pewna ciepła pogoda. Chętnie pooglądam chociaż zdjęcia..... Tymczasem wracam do wypracowania na jutro. Czy Pani też zadaje prace domowe na weekend?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Brak polskich znakow diakrytycznych ;o)
      Uuu wypracowanie na weekend. Wspolczuje. Ja nie zadaje. Uczen tez czlowiek i wypoczac chce ;o)

      Löschen
  2. o czekamy na te zdjęcia, czekamy ;)

    AntwortenLöschen
  3. Zazdroszczę wypadu , odreagowania na chwilę od codzienności :) ...piękna fotka ta w tunice Louise&Misha...Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  4. Jestem zakochana w Majorce od pierwszego wyjazdu
    wyska skradla po prostu moje serce
    zazdroszcze ze tak czesto tam goscicie:)
    Chyba trudno bylo mi ulozyc moje 5 top
    Czekam z niecierpliwoscia na reszte zdjec
    bo wiem ze beda boskie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. My tez niezmiennie zakochani w Majorce. Az dziw bierze, ze na poczatku nie chcielismy nawet zobaczyc jak tam jest... A jest cudownie. Prawda?

      Löschen
  5. nie będę oryginalna pisząc że zazdroszczę wakacji w środku jesieni:) świetny czas na złapanie oddechu przed zimą, a Sara w tunice od P&F wygląda świetnie - wiedziałam, że jak ją u Was zobaczę to będę żałować że nie kupiłam dla Kai:(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A ty sobie wyobraz: Wrocilam z urlopu plazowego, a tu w sklepach widze juz ozdoby choinkowe! Jestem lekko zirytowana ;o)

      Löschen
  6. ach no dobiłaś mnie!!!ale co tam czekam na więcej!

    AntwortenLöschen
  7. Nie będzie mi to wcale przeszkadzało ;-)

    AntwortenLöschen
  8. Rzeczywiscie wakacje poza sezonem sa naj:) W sezonie duza szansa (no,moze nie tak duza ale zawsze szansa;)) ze i w naszym kraju zamieszkania bedzie slonecznie:).Choc z drugiej strony jadac po tym typowym okresie wakacyjnym myslalam ze na taki pomysl wpadlismy tylko my:) Potem lekko zdziwila mnie ilosc spacerowek ha ha. No ale na samej (sasiedniej zreszta) wyspie bylo spokojnie.Moj typ to wynajac samochod !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zawsze mamy samochod :D Bo co mi po autobusach i wycieczkach organizowanych? Ano nic! Zainspirowana twoja relacja wpisalam Menorce na liste nastepnych celow wakacyjnych. Zawsze to cos innego nisz Majorka :D

      Löschen
    2. Na Majorce nie bylam wiec jestem ciekawa czy sie roznia:)

      Löschen
  9. Zazdroszczę Majorka jest piękna :) My na sylwka lecimy na Teneryfę i już się nie mogę doczekać :) Super stylóweczki Małej !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Takie wakacje w srodku zimnej pory roku sa super! :D

      Löschen
  10. Ale fajnie :))) A znacie Al Fabie? Wg mnie tak samo fajna jak La Grania tylko w innym klimacie, bardziej dzika,ogrodowa z mauretańskim sznytem :) A w ogóle dawać więcej fotek mi tu!!!!
    ps. W Alcudii mieszkaliśmy ostatnio :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A gdzie ta Al Fabia? Pierwsze slysze! Serio! Musze wygooglowac. Mauretanski sznyt tez by mi odpowiadal.
      I jak sie wam w tej Alcudii mieszkalo? Nie za tloczno?

      Löschen
    2. Al Fabia tak koło Valdemossy +/- a co do Alcudii to my mieszkaliśmy stosunkowo na obrzeżu więc było OK :) Ale byliśmy poza top sezonem więc wiadomo i tłok inny. Po tegorocznych Włochach mogę wręcz powiedzieć, że wręcz pustką wiało :P

      Löschen
  11. No takim to dobrze - wakacje wtedy, kiedy zwykli śmiertelnicy już o nich nawet nie pamiętają ;)

    zazdroszczę!
    ale, ale z drugiej strony lubię te Wasze wypady, bo dzięki temu wiem na co mam zwrócić uwagę w razie czego :)

    Sara wygląda rewelacyjnie - i naprawdę nie wiem na którym zdjęciu podoba mi się najbardziej!

    AntwortenLöschen
  12. Nie będę oryginalna, jak napiszę, że Tobie zazdroszczę. Przydało by mi się troszkę słońca, bo ja na depresję jesienną niestety:))) Czekam na tych milion zdjęć z wakacji. Sara jak zwykle ślicznie wygląda i ten jej paryski szyk!!!!

    AntwortenLöschen