środa, 23 października 2013

Majorka - Es trenc


Żadna ze mnie plażowiczka.
Nie lubię na plaży leżeć.
Nie lubię smażyć się,
pocić się w słońcu.
Nie mój świat to.

Ale taka jedna plaża jest,
na która zawsze z chęcią
się wybieram.


Bo morze takie karaibskie.
I ten piasek taki biały.
Pijanych turystów brak.
Cicho, spokojnie,
wydmy z trawami,
dziadki z gołymi dupami
z babkami za rękę chodzą.
No dobra,
żadna to atrakcja ;o)
Plaża moja jak Afryka dzika jest.
Bez leżaków w 5 rzędów ustawionych,
bez parasolek, budek z hot-dogami,
bez muzyki nachalnej.
Z jedną knajpką jak z reklamy Bounty.
Taka sobie dziewicza leży
od hoteli z dala.

Jedziemy na Es Trenc
za razem każdym.
Choć pod nosem plaży kawałek,
na naszą plażę godzinę ponad
jechać wolimy.




16 komentarzy:

  1. oj jak lubię takie puste plaże, mogłabym jechać i 2 godziny na taką :) kraciasta sukienka i plecak Sary bardzo mi się podobają, , widzę u Was dużo bardzo fajnych rzeczy tej marki, orientujesz sie czy ona jest dostępna szerzej, bo ja przyznam się w ogóle jej nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrillus to bezapelacyjnie moja ulubiona marka. Stylem i jakoscia zblizona do Jacadi. Ale ceny bardziej ludzkie. I mnostwo promocji, darmowych prezentow (ten plecak na przyklad). Do Polski nie wysylaja jednak. Ale moze sa jacys posrednicy lub Jakis polski shop sie zainteresuje?
      http://www.cyrillus.com/en/

      Usuń
  2. Ten plecak genialny!! i ta tunika P&F nie daje mi spokoju:)
    A zdjęcia jak to zwykle u Ciebie piękne ... do znudzenia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecak za darmoche :P Cyrillus zozpieszcza swoich klientow takimi akcjami: Kup cos z nowej kolekcji, w zamian dostaniesz Taki a Taki prezent. Grzech nie skorzystac ;o)

      Usuń
  3. Zdjęcia można oglądać wciąż i wciąż :-)) I ja chce na taką plażę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na tej plaży ..urokliwe miejsce...faktycznie zdjęcia wychodzą jak na karaibach ...Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plaza piekna...az chcialoby sie tam byc
    przespacerowac brzegiem
    zanurzyc stopy w krystalicznej wodzie...ah marzenie
    Sara ma swietna tuniczke od Pola&Frank

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, takie świetliste, aż czuć lekki wiatr, ciepłe słońce, świeżość. Widać, że Sara szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj wiele bym dała aby się teraz tam teleportować!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja na tej plaży jeszcze nie byłam :) Musze nadrobić następnym razem. A ostatnio nasi znajomi co mieszkają w Berlinie - Polacy, żeby nie bylo pytali nas gdzie polecamy im na krótkie wakacje skoczyć..No to my, że Majorka. Na co oni, że never! bo to już kolonia niemiecka i tam NIE POJADĄ. Popatrzyliśmy się jak na potłuczonych, wszak mieszkają w ... Niemczech, to powinno im tym bardziej pasić bo od Was wycieczki tańsze i krócej sie leci i w ogóle jak u siebie by mieli... Nie dojdziesz za ludźmi...ot taka dygresja... ;P Ja tam Majorkę bardzo lubię mimo kolonizacji brytyjsko - niemieckiej :P Przynajmniej `cywilizacja ` jest :P No a tak w ogóle Sara ma śliczną sukienkę w kratę. Urzekła mnie! I ten plecak:) Buźka Laski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie nadrobcie!
      Wiesz, bo Majorka ma w niemieckich mediach nie najlepsza renome. My tez zapieralismy sie czterema konczynami przed urlopem na Malle. Na popularnym kanale dla niemieckiej durnoty (taki odpowiednik polsatu) ciagle pokazuja plaze na S´Arenal, na ktorej nic innego sie nie dzieje, jak pijanstwo, bezwstydnosc, naciaganie - po prostu wstyd! Kazdy normalny czlowiek dystansuje sie od takiego urlopu. Twoi znajomi zajwyrazniej tez. Dopiero ten, kto byl, jest w stanie powiedziec, ze Majorka to 100 razy wiecej niz tylko ta durna plaza Ballermann... Ale jak widac media robia swoje....

      Usuń
    2. ale wiesz coś w ty jest jak tak sobie myśle, bo ja tez miałam wyobrażenie jadąc tam pierwszy raz ze to imprezownia, druga po Ibizie, ogólnie mocno komercyjny klimat :P i pewnie tak jest tylko, że w odpowiednich miejscach, niemniej jednak jak mówisz, jest tam 100 razy więcej i w ogóle tej `imprezy` nie widać, nie czuć zupełnie.. a to taka piękna wyspa, piękna!

      Usuń
  9. Czemu Ty mi to robisz?!?!?! Ja też chcę tam być!!!!!!!!!!!!!!! Cudnie! cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także wolę te spokojniejsze miejsca czy to plaża czy góry:-) Ale Twoja Sara to akrobatka - naprawdę możesz być z niej dumna!!!! Prześlijcie nam troszke ciepła i słoneczka - może przywieźliście ze sobą troszkę choc w maleńkim słoiczku???:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już znalazłam Twój IG :) to dokładnie nasza plaża- 3 km od niej mamy wiejski domek. już nie mogę się doczekać. Piękne te Twoje zdjęcia i najfajniejszy klimat Majorki, jaki do tej pory przed wyjazdem znalazłam w sieci. DZIĘKUJĘ ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna, nie? Wiejski domek? Dasz namiary?

      Usuń