Samstag, 6. Juli 2013

Happy Birthday Sarah!

Sara ma 6 lat!
Świętowała hucznie.
Przyjecie było naprawdę bardzo udane.
Mama przeżyła i cieszy się, ze już po wszystkim ;o)
A teraz kilka refleksji, porad oraz mnóstwo zdjęć:



Każda dziewczynka dostała takie pudełeczko-niespodziankę (tutaj). 
Na początek włożyłam tam po spince oraz banki mydlane. Później dzieci schowały tam sobie słodycze z pinjaty.



Słomki podpisałam, żeby kubeczki się nie myliły.




Baletnice (Raffaello) zrobiły furorę :-D








Dziewczynki chętnie siedziały na kocu pod baldachimem.
Na początku Sara spontanicznie otwierała tam prezenty.


Okrzyk zachwytu na widok tutu. Jeszcze większy na wieść, że można je założyć 
i zabrać potem do domu :D




Pinjata okazała się strzałem w dziesiątkę. Zajęła dzieci na dobre 15-20 minut, gdyż trudno ja było rozwalić. Nawet się zastanawiałyśmy, czy to się w ogóle powiedzie. 
Jednak dziewczynki biły z zapałem, aż w końcu Sara przebiła dziurę, 
a Laura uwolniła wszystkie słodycze.






W międzyczasie spokojne zajęcia przy stole. Chwila wytchnienia dla dorosłych ;o)



Tydzień przed przyjęciem Ania z bloga fashionika zrobiła nam niespodziankę i wysłała wspaniały prezent. Namalowała specjalnie dla Sary lalki i ubranka do wycinania i kolorowania. W zestawie była tutu oraz ubrania, które Sara ma autentycznie w swojej szafie, a które można było zobaczyć na blogu. Nawet ulubiony zajączek się pojawił!
Zachwycona tym pomysłem poszłam krok dalej: odpowiednio wcześniej zrobiłam dziewczynkom zdjęcia i wkleiłam ich głowy na papierowe lalki.
Szkoda, ze nie widziałyście reakcji dzieci :D




Im dłużej trwało przyjecie, tym mniej musiałam się udzielać. Dziewczynki pod koniec tak się rozbawiły, ze mogłyby się tak bawić przez następne 2 godziny, podczas gdy ja piłabym kawkę :D





Sara jest bardzo zadowolona... i już ma plany na przyszły rok ;o)

A tak świętowała w zeszłym roku.


***


PS. Czy ktoś z was mógłby mi polecić jakiś fajny nocleg w Warszawie w okolicy dworca głównego? Wybieram się na jakieś 4 dni i wolałabym nie jechać przez pół Warszawy z walizkami :D



Kommentare:

  1. Mamo Sary jesteś NIESAMOWITA!!!
    Sto lat dla Sary:)

    AntwortenLöschen
  2. 100 lat, 100 lat!
    Urodziny jak z BAJKI :D Pięknie jak z filmu :) Sar ma cudne dzieciństwo!!! Tak, jesteś niesamowita!!! I wybierasz się do W-wy !!! kiedy? może uda nam się spotkać ;P a co do noclegu do ja w W-wie polecam sieć hoteli Ibis i Ibis Budget (sieć Accor)http://www.ibis.com/pl/polska/index.shtml. My nocowaliśmy często (niemal zawsze) w tych hotelach w Europie i bardzo sobie chwalimy. Ceny były rzędu 30-50 E/noc w Europie, a PL ostatnio rezerwowałam dla znajomych i za Ibis Budget było około 100 PLN?noc/pokój 2os. Jak zarezerwujesz wcześniej może być i 80 PLN, ale to zależy. W W-wie to są nowe hotele i standard mają lepszy niż `starej` Europie`. Ceny podaję bez śniadania. To czyste, dobre hotele w klasie economy. Nieco wyższy standard mają klasyczne Ibisy jak wolicie nieco bardziej komfortowo. Jest ich kilka w W-wie, niestety nie w okolicy Dworca Centralnego (bo o ten Ci chodzi, nie?),ale są w centrum w pobliżu Starego Miasta, ale to dość blisko. Koło Dw Centralnego to sa nadęte, drogaśne hotele typu Mariott czy Novotel. Nie polecam nocowania w tej okolicy zresztą bo sporo lumpów i takich podobnych jest akurat tam i bywa niebezpiecznie po zmroku zwłaszcza. A co do Ibisa jeszcze w `u Was` w Niemcowie jest masa tych hoteli wiec pewnie znasz. Jak chcesz więcej info praktycznego to daj znać na priv. (nie będę już tu elaboratów pisać ;P) - ja często załatwiam róznym znajomym rózne takie turystyczne sprawy więc służę za `wsparcie` i informacje :) Ciekawam kiedy do W-wy ściągcie? Jak się nie rozminiemy mam nadzieję chociaż na `kawę` z Wami :)
    ps. tak się cieszę, że użyłyście moich `lalek` - ale fajnie :D sprawiłyście mi ogromną przyjemność :) lubię jak to co robie jest takie użyteczne ;*
    Buźka!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wybieram sie od 1 do 4 sierpnia. Wyjezdzam 4 sierpnia wczesnym rankiem i dlatego sie boje, ze moglabym nie zdazyc na pociag.
      Iwonka z bloga "ona ma sile" wspolorganizuje spotkanie i chcialabym wziac w nim udzial. A na jeden dzien nie oplaca mi sie przyjechac. Jeslibys byla w tym czasie w okolicy, to bardzo chetnie bym sie z Toba spotkala. Bo planow w sumie nie mamy zadnych - oprocz Starowki.
      Co do hotelu, to nie mysle, zeby mieszkac w luksusach - ot po prostu przyzwoity nocleg :D Moze byc nawet hostel. Na Ibis zerkne oczywicie. Moze akurat znajde fajna oferte?
      PS. To ty nam tymi lalkami sprawilas ogromna przyjemnosc. Laura chodzila kolo nich juz tydzien przed urodzinami Sary i jeczala, zeby jej juz drukowac :D

      Löschen
    2. Super - będę wtedy w domu! :D Odezwę się na maila to się zgadamy jakoś mam nadzieje :0) to może Wam coś przy okazji fajnego pokażę, może jakiś fajny park ... ;P

      Löschen
    3. Swietnie! Strasznie sie ciesze :D
      Jutro wyjezdzamy na wakacje (Alpy + Garda), bedziemy za 2 tygodnie - to na wypadek, jakbys sie dziwila, ze nie odpisuje ;o)

      Löschen
    4. Ale numer, my też ruszamy ... ;P

      Löschen
    5. Aniu wpadnij na spotkanie to we 3 się spotkamy :P co do hotelu nic nie doradzę bo zwyczajnie nigdy w żadnym nie byłam :) Fajnie że jednak będziesz :D

      Löschen
  3. Pamiętam jak pisałaś o przygotowaniach do 6 urodzin Sary. To było tak dawno...
    Piękne, magiczne i perfekcyjnie urządzone urodziny dla małej dziewczynki i jej koleżanek. Musiałaś włożyć w to mnóstwo pracy. Podziwiam Ciebie, naprawdę. Jeszcze wspomogła Ciebie zdolna Ania:)))
    Ciekawa jestem jak reakcje dziewczynek i Sary po urodzinach. Jakie prezenty dostała sześciolatka:)
    Co do Warszawy to koło Dworca Centralnego są same drogie hotele. Nie wiem jaki standard Ciebie interesuje. mogę się popytać , jak chcesz. Ale w końcu możesz wziąć taksówkę z dworca i przenocować dalej:))
    Fajnie, że będziesz w Warszawie. Mam nadzieję, że znajdziesz czas... Bardzo chętnie Ciebie poznam. Zapraszam na Starówkę, na lody. Mogę też pomyśleć o innych atrakcjach... Oczywiście jak będziesz miała czas i ochotę...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Na pewno bede miala ochote, bo nie mam w sumie planow. Poza spotkaniem blogerskim w sobote 3 sierpnia. Ale moze ty tez sie wybierasz? Mam do dyspozycji 1-2-3 sierpnia. 4 sierpnia wczesnym rankiem opuszczamy Warszawe i ruszamy do Kudowej. Chyba padne :D
      Chetnie zobaczylabym w Warszawie jakies ladne miejsca, gdzie dziecko nie bedzie sie nudzilo. Masz jakies wskazowki dla nas? A moze mialabys ochote nam cos pokazac?
      Co do hotelu, to interesuje mnie po prostu przyzwoity nocleg - zadne luksusy ani przepychy ;o) Im taniej tym lepiej. Jakbys miala namiary na cos fajnego, daj znac!

      Prezenty 6-latki, to hmmm lalka i inne artykuly Monster High oraz takie pierdolki jak kolczyki, opaski, spinki, plyty, artykuly szkolne i inne rozowe drobiagi.

      Löschen
  4. Pieknie! A pogoda dopisala widze! Swietowaliscie tydzien temu? My akurat bylismy w drodze, przez cale Niemcy padal deszcz i nawet o Was pomyslalam!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Swietowalismy wczoraj. I juz sie balam, ze lunie deszcz, ale jakos sie udalo, a nawet pieknie rozpogodzilo. :)))

      Löschen
  5. Napracowalas się kochana
    Brawo brawo!!!
    Widać że dziewczynki zadowolone :)

    Urodzinowe buziaki dla Sary!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wszystkie bardzo zadowolone. Poszly do domu obladowane jak po festynie :D

      Löschen
  6. wow! fantastyczne przyjecie, rewelacyjne pomysły, cudna jubilatka. Nich jej sie szczęści przez następne 106 lat :)
    i tak zazdroszcze urodzin w lecie, takie ogrodowe party to naprawde sama radosc.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No wlasnie - urodziny latem to jest to! Nie wyobrazam sobie przyjecia w domu, w 4 scianach. Za malo u nas miejsca, za duzo stresu, za glosno. A tak... dzieci na wybieg i od razu mniej problemow :D

      Löschen
  7. FAN-TA-STIC!!!!! Jesteś naprawdę wielka!!! Uwielbiam takie mamy, takie które nie robią rzecz "po łebkach" tylko jak już się za cos zabierają to musi byc perfect! Cudnie, naprawdę jestem zachwycona i będę się na Waszym przejeciu wzorcować za rok - na Poli 7 urodziny ;) A Sarze życzę, żeby zawsze była taka szczęśliwa jak teraz!
    Super, ze przyjeżdżacie do Warszawy! Tez z chęcią bym się z Wami spotkała! Pozdrawiam Was!!!!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzieki :*
      Dam znac na blogu, co z tego naszego warszawskiego wypadu bedzie - na wypadek spotkania ;o)

      Löschen
  8. Pamiętam jak pisałaś o przygotowaniach...
    Wszystko wyszło fantastycznie, dopracowane w każdym calu. Sara miała urodzinki jak z bajki, jesteś wielka Mamo...
    Sto lat dla Sary i dożo radości na każdy dzień ;D

    Ps. Uwielbiam takie ogrodowe party. Szkoda, że ja z Wielkopolski...

    AntwortenLöschen
  9. O rety... Co za bal! Jubilatce prostych dróg w zyciu życzę, ale Ona mi wyglada na szczęściarę :)
    A takie lalki ubierane - no sentymentem mnie zaczarowałaś! Pamiętam jaka to była przednia zabawa, ach!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bylam zakochana w tych lalkach, jak bylam mala. Projektowalam takie kolekcje dla nich, ze dziw bierze, ze projektantka nie zostalam :D Sara tez oczarowana. A najlepsze, ze w pewnym MUZEUM widzialam takie 100-letnie lalki! :D

      Löschen
  10. Świetnie Ci Party dla córci wyszło;) Radośnie, kolorowo, bajkowo;)
    Ja jeszcze raz dziękuję Ci za tyle inspiracji i dobrych rad i mam nadzieję że nasze party
    będzie również takie radosne;)
    Wszystkiego co najlepsze dla Sary życzę!!!
    I życzę również udanego odpoczynku, pięknych widoków, niezapomnianych wrażeń!!!

    AntwortenLöschen
  11. Tez jestem pod wrazeniem :) Wszystko dokladnie przemyslane i dopiete na ostatni guzik. Baletnice raffaello mnie urzekly :) Wszystkiego co najlepsze dla Sary!

    AntwortenLöschen
  12. Najlepsze życzenia dla Sary.
    Przyjęcie świetne. Piękne, spójne dekoracje. Baletnice z rafaello istna rewelacja. I te spódniczki - miałaś doskonały pomysł. Zresztą niejeden. Wyobrażam sobie szczęście dziewczynek :)

    AntwortenLöschen
  13. Ale pomyśl z tymi tutu cudowny!!!!!!!!! ściągnę dla siebie!!!! znaczy dla córki :)) Zazdroszczę z iskrą ognia w gardle i sercu, że urodziny Sarah ma latem! Moje wszystkie dzieci to dzieci zimowe ;) i nie mogę niczego urządzić w ogrodzie.. jaka szkoda! Przepięknie wszystko wyglądało! Pomysłowa z Ciebie kobieta :) MIłych wakacji dla całej rodzinki :)

    AntwortenLöschen
  14. Cudowności dla Córeczki
    piękne świętowanie!

    AntwortenLöschen
  15. Sto lat dla solenizantki!!! Agnieszka musze Cię baaaardzo pochwalic - dekoracje cudne! aż dech zapiera - jak widzę to wielkie pompony to WOW!
    Naprawdę az nie wiem co napisac.....ciśnie mi się na usta tylko CUDOWNOŚCI!!
    Moja Gwiazdka powinna imprezowac dzis ale musimy przelożyc imprezkę na najbliższy weekend....a dzis smaży że nie do uwierzenia w UK:-)
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  16. Sto lat dla solenizantki!! piękne urodziny dopracowane w kazdym szczególe..Brawo mama !!! Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  17. Wszystkiego dobrego i duzo zdrowka!
    Wow,dziewczyny byly pewnie oczarowane!Ale podnioslas mamie poprzeczke;)
    Bardzo inspirujace te urodziny!Mnir troche przeraza urzadzanie ich gdy mala bedzie juz w szkole, bo czesto rzeczywiscie naglowic sie trzeba, ale mysle ze jest duza szansa ze skopiuje pare rzeczy od ciebie:)

    AntwortenLöschen
  18. Wszystkiego najlepszego dla Sary ;)

    AntwortenLöschen
  19. Najlepsze życzenia dla Sary! Pomysł z tutu chyba kiedyś ściągnę :-)

    AntwortenLöschen
  20. rany jesteś niesamowita! brawo! :)) wszystko wymyśliłaś perfekcyjnie! najlepsze życzenia dla Królowej Tego Dnia :)

    AntwortenLöschen
  21. Super! Sama bym chciała mieć takie urodziny;) Najlepsze życzenia dla Sary!!!

    AntwortenLöschen
  22. Urodzinki super, fajne pomysły na pewno skorzystamy na następnych urodzinkach ;)

    AntwortenLöschen
  23. Świetne urodziny :) Wszystkiego najlepszego dla Sary!

    AntwortenLöschen
  24. Swietne przyjecie - bardzo inspirujace i widac, ze dziewczyny bawiły sie bosko:) 100 lat dla Sary!! Wszystkiego co najlepsze...:)

    AntwortenLöschen
  25. cudowny pomysł ze spódniczkami :) Sto lat Sara! ;)

    AntwortenLöschen
  26. Przyjęcie jak z bajki, nic dziwnego że Sara i dziewczynki były zachwycone :) :) :) A dla Sary sto lat i żebyś perełko zawsze szła przez życie taka uśmiechnięta :) :)

    AntwortenLöschen
  27. Najlepszego :)
    Ale się mamuśka napracowała ale radość dziecka najważniejsza i pewnie długo będzie jeszcze w wspomnieniach dziewczyn :)

    AntwortenLöschen
  28. spełnienia marzeń Saro!!! urodziny bajeczne!!!Moja Lenka lutowa więc taki kinderbal odpada((((gdzie zaopatrzyłaś się w dekoracje jesli mogę zapytać? pozdrawiamy z Landu Niemieckiego))))

    AntwortenLöschen
  29. Szczena mi opadła ... Dlaczego nie dostałam zaproszenia ? :D
    Wszystkiego najlepszego Saruśka (pozwolę sobie tak napisać, bo tak Nina mówi do siostry).
    Niech Twoje życie będzie tak samo bajeczne, jak to przyjęcie :)))))))

    AntwortenLöschen
  30. Great party!!!! And lots of super cute party ideas. Though I have a boy at home, the Raffaelo balerinas.......you got me girl;))))

    AntwortenLöschen
  31. Piękne przyjęcie dekoracje cudowne!!! Mój Kuba ma we wrześniu 6 lat, Tosia w październiku 3 latka i muszę też im zrobić jakieś fajne dekoracje:-))) Sto lat i wszystkiego naj naj dla Sary, pozdrawiam cieplutko!!

    AntwortenLöschen
  32. Jestem pod wrażeniem.
    Wspaniale to przygotowałaś!
    Tak przygotowanych urodzin jeszcze nie widziałam, a od wielu lat chodzimy na sporo dziecięcych imprez.
    Brawo.
    Samych cudowności dla Sary!!
    Co do hotelu to w Warszawie raczej nie znam :(

    AntwortenLöschen