Donnerstag, 20. Juni 2013

Making of... przyjęcie baletnicy





Urodziny Sary już za 2 tygodnie.
Biorę się wiec ostro do roboty, żeby nie siedzieć na ostatnia chwile po nocach, jak w zeszłym roku.


Przygotowania przebiegają wiec tak:



1. tort zamówiony

2. jedzenie - będzie nieskomplikowane -
poza tortem: truskawki w czekoladzie, Rafaello, woda, lody;
ew. w pogotowiu male krążki pizzy

3. dekoracja przemyślana - a oto kilka migawek:

girlanda, do której dołożę zdjęcia Sary:




chorągiewki: tutaj


etykietki na butelki 

Do tego balony wypełnione helem, pompony i inne tematyczne drobiazgi...

4. zaproszenia zaprojektowane i wydrukowane -
jeszcze dzieci trzeba zaprosić



5. w zeszłym roku okazało się, ze ogarniecie wszystkich dzieci i zajęcie się wszystkim w pojedynkę  jest po prostu niemożliwe i wysoko stresujące - dlatego: zaprosiłam moja ulubiona koleżankę-nauczycielkę, aby mi w tym roku pomogła

6. atrakcje:

a) po przyodzianiu się w jednolite tutu (instrukcja wykonania - tutaj) będą oczywiście tance do "Jeziora Łabędziego"

b) dzieci dostana od nas m.in. banki mydlane, które na pewien czas będą fajnym zajęciem;
jeśli chcecie okleić pojemniczki pod temat przyjęcia, pamiętajcie, żeby na warstwę papieru nakleić taśmę klejącą - w przeciwnym razie płyn rozciapie cały druk w trakcie robienia baniek... (doświadczenie z zeszłego roku)


c) tatuaże dla dziewczynek



d) produkcja naszyjników i bransoletek


e) pinjata

f) balony do formowania zwierzątek

g) na uspokojenie - robienie ubranek dla lalek z papieru,
np. tak jak u fashioniki lub gotowe z szablonów, które wystarczy tylko pomalować i ozdobić wedle uznania (naklejki, brokat, stemple, szablonowe kołnierzyki); szablony te ściągnęłam niedawno z internetu - tylko nie wiem skąd - ktoś na fb podał linka... Kto jest zainteresowany, temu mogę wysłać szablony na maila.



A oto nasze próby:










*** 

Drogie mamy czytające nas z Niemiec! Fajne dekoracje na przyjecie baletowe znajdziecie w następujących sklepach internetowych:

Partyprinzess
Blueboxtree
Schönhaberei 
Casa di Falcone



Kommentare:

  1. Jestes cudowną mamą.
    Tylko pozazdroscić Sarze, że ma taką organizatorkę.
    Cudownie.
    Gratuluję.
    Twój post może stanowić wzor dla wielu "początkujących" mam jak zrobić wspaniałe przyjęcie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzieki Izus :*
      Mam nadzieje, ze kogos zainspiruje w przygotowaniu fajnego przyjecia :)))

      Löschen
  2. Sara bedzie miała swietne przyjecie... pozazdroscic:)

    AntwortenLöschen
  3. WOW! sama z chęcą załapałabym sie na taką imprezekę! :D wszystko zaplanowane, przemyślane i dopięte na ostatni guzik! Pięknie! Jesteś wielka! a ja jestem ciekawa na jaki prezent się zdecydowałaś???

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. poddalam sie.. wydalam pozwolenie na te nieszczesna Monsterke....
      :o)

      Löschen
    2. I bardzo dobrze zrobiłaś! Jeszcze większe brawa!

      Löschen
  4. To będą niezapomniane urodziny :)
    Widzę,ze wszystko dopinasz na ostatni guzik ....
    Jestem pełna podziwu!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. heh :) Ja tu planuje jak glupia, a najlepszy numer bedzie, jak sie w Sary urodziny rozpada i trzeba bedzie siedziec w domu :D

      Löschen
  5. Och!!! Ale będzie u Was zabawa!!! Dzięki za cenne wskazówki, chyba podkradnę temat;) i sama też zamienię się w baletnicę na urodzinach u swojej córki ale tort na pewno upiekę sama;) A tak a propos to moja dziewczyna 6 lipca kończy 6 lat więc chyba są z podobnego okresu;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :D Sara jest z 3 lipca!!! :D Ale numer! :D
      A tematu uzyczam chetnie ;o)

      Löschen
    2. :D Ja myślałam na początku, że Sara w czerwcu obchodzi urodziny a tu taka niespodzianka;) Acha i jeszcze jedno ja to zawsze skupiam się na temacie a o tych pięknych zdjęciach zapominam napisać. Pierwsze jest The Best!!! A w opasce Sara wygląda uroczo;) Mam ostatnio słabość do opasek;)

      Löschen
    3. Ja to mam od kilka lat slabosc do opasek :D Jak raz zaczniesz, to ci kolejne dochodza i dochodza..... :D

      Löschen
  6. O rety...ale cudownie! A ja niestety do 9 lipca nie wyrobię się z tak cudnymi urodzinkami - szkoda..moze za rok uda nam się wszystko dopiąc na ostatni guzik hihi....Chetnie skorzystam z szablonu ciuszkow dla papierowych lalek - nie tak dawno opowiadałam Oldze wlasnie o tym ze kiedys takie ubieranki byly a nie te na gry.pl...własnie spojrzała na te wasze i pyta czy my także możemy takie miec:-)
    P.S. Cudownie wszystko macie przygotowane - bedziecie miec świetną zabawę a goście będą zachwyceni dekoracjami!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U was w tym roku inne priorytety. Ale i tak mysle, ze na Olgi bedzie to piekny dzien :*
      Jak bylam mala rysowalam sobie takie lalki i ubrania. Uwielbialam to. Jak chcesz, to ci wysle ten szablon - no, chyba ze tez uchwycilas go z fb :o)

      Löschen
  7. Szykuje się super zabawa!!..tak przygotowana impreza nie może się nie udać..Całusy dla córci!! STO LAT !! zle kliknęłam i skasowałam ..upsss

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :*** Sara by ci teraz powiedziala: Ty gapo! :D

      Löschen
  8. Podziwiam Twoje zdolności, i to jaka jesteś w tych przygotowaniach skrupulatna, będzie pięknie! A Sarze trochę zazdroszczę takiego przyjęcia:)Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  9. wszystko zorganizowane w najdrobniejszym szczególe!
    podziwiam Cię!
    szykuje się super zabawa, szkoda, że nie miałam takich koleżanek jak Sara :)

    AntwortenLöschen
  10. My swietujemy 14! :)
    Z tym, ze u nas kroluje zupelnie inna kolorystyka, o tematyce nie wpomne ;)
    Wszystkiego naj i udanej imprezy dla baletnic!

    AntwortenLöschen
  11. U nas tez tuz tuz ale ja jeszcze ani planow,ani wizji i bedzie chyba na ostatnia chwile...Nawet nie wiem co dostanie w prezencie.Poza tym musze szykowac poczestunki dla dzieci w przedszkolu.Rok temu miala rewelacyjne lodki i tez takie pojemniczki do robienia baniek...Teraz...tez nie wiem.eh no jakos glowy do tego nie mam ale licze ze bedzie ok:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U nas tez trzeba cos do przedszkola zaniesc. Ale w tym roku przyniose po prostu babke. W zeszlym roku wariowalam, wydziwialam, przynioslam przepyszne rzeczy, po czym jedno dziecko powiedzialo, ze ono tego nie tknie (bo nie zna), wiec cala reszta tez orzekla, ze nie bedzie jesc. I glupio sie zrobilo. Dzieci strajkowaly, wychowawczynie probowaly uratowac sytuacje, a ja sobie obiecalam, ze na drugi raz bedzie zwykla babka- jak nie chca deseru z bita smietana i truskawkami, to niech jedza babke. Finito. ;o)

      Löschen
  12. Wszystko super:)
    Ja bym prosiła namiar na te szablony

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Podaj mi maila, wysle ci. Bo niestety nie wiem, skad to sciagnelam. :)

      Löschen
  13. Cudnie wszystko wygląda! :) przepiękna ta sukienka Sary jeansowa! No i 100 lat dla córci oczywiście :)

    AntwortenLöschen
  14. Widzę wszystko dopięte na ostatni guzik ;) czekam więc na zdjecia z imprezki

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jeszcze nie wszystko, ale jest ok. Musze sie jeszcze nauczyc modelowac balony ;o)

      Löschen
  15. Jakbym widziała siebie, kiedy planowałam pierwsze urodzinki :D A w głowie pełno planów na kolejne :D
    Sara będzie miała super imprezę

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez juz mam pomysly na kolejne urodziny. Jeden pomysl "sprzedalam" siostrze, bo juz nie moglam sie doczekac realizacji :D

      Löschen
  16. Dajesz Sarze idealne dzieciństwo, takie z moich marzeń :D super, medal dla super mamy ;* Wzruszam się ( a rzadko się wzruszam) jak patrzę na zaangażowanie jakie wkładasz w te przygotowania :) I same piękne rzeczy widzę! Tak właśnie powinny wyglądać słodkie, dziewczyńskie urodziny... Szkoda, że wszystkie dzieci nie mogą mieć takich domów... bo tu wcale nie o kasę chodzi... ale o to ulotne coś, co TY masz :)Fajnie, że są takie matki. I wiesz ... właśnie przekazujesz TO Sarze...najlepszy prezent jaki możesz Jej dać - właśnie to JAK CI ZALEŻY ;*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ech, kochana.... Ty to potrafisz czlowiekowi umilic dzien :*** I jak o moje ego dbasz :D

      Löschen
  17. Jesteś wspaniałą Mamą - tworzysz Sarze dzieciństwo jak ze snów! czapki z głów!

    AntwortenLöschen
  18. czytam twój post i widzę że nie tylko ja popełniłam takie błędy na ostatnia chwilę, urodzinki w pojedynkę itd, Ty w tym roku jest mądrzejsza o doświadczenia ja będę mądrzejsza o nie z następnymi urodzinkami. Super pomysły. My w tym roku księżniczkowo być może w przyszłym baletowo dzięki za wiele pomysłów i inspiracji ;) Życzymy udanej zabawy ;)

    AntwortenLöschen