Mittwoch, 15. Mai 2013

Karaluchy pod poduchy

 Koszule nocne maja w sobie cos.
Troche nostalgii, troche szyku i elegancji...

Sara je uwielbia. Bo spodnie sa tylko dla chlopakow ;o)
A dziewczynki spia w sukienkach :D

I moje dziecko mnie nauczylo:
Stroj do spania takze moze byc elegancki / nie musi byc wychodzony, wyciagniety i w ogole niedbaly, bo "nikt nie widzi"...

Pierwsza koszula nocna (Vertbaudet), jaka Sara dostala, miala od razu w komplecie mini-wersje dla lalki:



I troche inspiracji:


Jacadi


Vertbaudet



Louis&Louisa


Cyrillus:

oraz eleganckie rozwiazanie ze spodenkami:

Cyrillus


Kommentare:

  1. Ja też mam bzika na punkcie ubrania do spania.
    Musi być ładne, bo przecież powinniśmy celebrować sen:)
    Lubię też piękną pościel, pachnącą , wypraną....
    Świetny post. Śliczne te koszule nocne dla dziewczynek.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No wlasnie! Ja tez uwielbiam spac w swiezutkiej poscieli i swiezutkiej pizamie mmmm... Bo ja w ogole jestem mitrzem swiata w spaniu :D

      Löschen
  2. jak ja już się nie mogę doczekać aż dorośniemy do tego wieku, kiedy śpi się w takich fajnych dziewczęcych koszulkach (już niedługo), chociaż ja wolę piżamki (to już praktykujemy), a również lubię spać ŁADNIE w każdej opcji:)Pozdrawiamy i dzięki za bardzo fajnego posta :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja dla siebie rowniez wole pizamy dwuczesciowe. Ale przeciez nie bede dyskutowac z maloletnia, w czym jej jest wygodniej :D

      Löschen
  3. Normalnie pytam się siebie samej czy to oby napewno tylko piżamka? :)
    A na pierwszym zdjęciu to też Sara?bo ciągle mam wątpliwości ;)
    Jakbym mogła to bym codziennie zmieniała pościel,uwielbiam ten stan!
    ściskamy

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pierwsze zdjecie z katalogu :D
      A niektore sa faktycznie takie eleganckie, ze ... no wlasnie :)

      Löschen
  4. nie lubię koszul nocnych do spania, za bardzo się podwijają.
    uwielbiam przewiewne spodnie i do kompletu koszulkę.
    w ładnej piżamie można cały dzień chodzić :)

    AntwortenLöschen
  5. Swietne inspiracje,choć moja M. w koszulach nie śpi.. ale piekne są :) i mi się to metalowe łozko z tym pocem różowym spodobało

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Romantyczne i dziewczece to lozeczko, nie?

      Löschen
  6. biała piżamka w kropeczki niezwykle urocza :)

    AntwortenLöschen
  7. Słodziutkie!!...choc moja córcia woli dwucześciowe piżamki,bo są wygodniejsze ( pewnie dlatego ze wieczorem z barciszkiem jeszcze muszą poskakać) i mniej ograniczaja ruch, to oczywiscie ma je w swojej kolekcji.Firme Vertbaudet znam i lubię, można znalezć w ich ofercie ciekawe rzeczy. Ale moim nr jeden jest PETIT BATEAU kocham ich za wspaniała jakość ..Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Faktycznie, ze tez nie pomyslalam o Petit Bataeu!

      Löschen
  8. Genialny pomysł z tym spaniem w "sukience", moja mała póki co ma spodnie+góre ale w sumie nie znalazłam żadnej fajnen piżamki-sukienki ale dzieki wam to na pewno jej poszukam - Sara ma rację - taka piżamka jest cudna...i już widzę moja mała śmigającą po domku w takiej sukience i rozpuszczonych włoskach - taki widok rozczula:-) Dzieki za pomysł!
    P.S. Jak długo Sara śpi w łóżku piętrowym? Jakie były początki? Bo ja już bólu głowy dostaję jakie łóżko kupic;-) wariatka;-) Buziaczki

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kupuj pietrowe! Spraw dziecinie troche radosci :D

      Löschen
  9. ta ostatnia piżamka - przesłodka :)
    miałam prawie identyczną jak była malutką dziewczynką! dlatego chyba tak mi się podoba :)

    AntwortenLöschen
  10. Piękne koszulki najbardziej mi się podoba wersja ze spodenkami:-))) Wersja trochę retro i cudowny krój, ja też miałam podobną jak byłam mała. Już wiem co uszyję Tosi za jakiś czas;-)

    AntwortenLöschen
  11. śliczne!
    Mercia jest jednak zdecydowanie piżamkowa!

    AntwortenLöschen
  12. No widzisz! A Ty wiesz, że ja od zawsze śpię w "sukienkach", bo nie mogę jak mi się spodenki wrzynają - chyba, że dresowe pod namiotem, żeby cieplej było :)))))
    Wersja Sary i z ubrankiem dla lalki - CUDNA :)

    AntwortenLöschen
  13. Piżamka w wisienki cudowna:)
    Pozdrawiam:*

    AntwortenLöschen
  14. Jaka ona śliczna !!!!! Cudownie się ogląda Twoje zdjęcia ! Sama przyjemność.

    AntwortenLöschen
  15. cudne wszystkie! moja jeszcze mala wiec w spiochach spi :P

    buziak dla imienniczki mojej cory :P

    AntwortenLöschen