Montag, 6. Mai 2013

For girls only 5 - retro

W pokoju Sary male zmiany.
Teraz juz duzych zmian nie bedzie, bo w sumie wszystko juz stoi.
A oto to, co uznalam za must-have:

1) Budzik

Mialam niemaly problem, gdyz budzik mial byc... wiszacy...
Zapytacie, dlaczego koniecznie wiszacy? Bo Sara spi na pieterku i nie ma zadnej szafki w zasiegu reki.
Nie byloby wiec gdzie postawic sensownie tego zegara.

Szukalam w necie, szukalam w sklepach. I nic nie znalazlam...
Az poszlam poszperac w starociach po pewnej babci.
I znalazlam. Wprawdzie nie chodzil, ale mialam nadzieje, ze bedzie. Wymienilismy baterie i BINGO :o)










2) Swiatelko nocne

Tak, tak... Sara nadal potrzebuje malego swiatelka na noc. To ktore mielismy do tej pory, zaczynalo mnie juz denerwowac, bo bylo nieporeczne. I wtedy znalazlam tego oto zajaca:



Zalety:
a) jest zasilany na baterie, wiec dziecko moze z nim spac 
trzymajac go nawet pod pacha,
b) jest zrobiony w gumy, jak kaczuszka do kapieli - jest wiec
mieciutki i jak spadnie, to nic sie nie stanie,
c) slodziak z niego, nie?




Mozna go kupic np. TU


3) Fotel

Szukalam od pol roku. Mial byc duzy, szeroki, wygodny i w starym stylu. Znalazlam go u wspomnianej wyzej babci.






Zapewne zauwazylyscie, ze jest niestety troche zniszczony. Czy ktoras z was ma jakies doswiadczenie w restaurowaniu mebli?

Kommentare:

  1. Piekne zakupy, pokoj Sary wydaje sie byc bardzo stylowy dzieki zegarkowi i fotelowi (a moze jeszcze cos ladnego tam macie?)

    Z fotelem nie pomoge, ja bym w pierwszej kolejnosci wyczyscila srodkiem do czyszczenia tapicerek i mebli...

    AntwortenLöschen
  2. Hej.....ja tak do was zaglądam i ręce zacieram bo już niedługo bede nas meblowac..doczekac sie nie moge przeprowadzki!
    A wiesz co....z tym starym fotelem to ja zaglądam na takie blogi - zerknij - super odnawiają stare mebelki:

    http://drugiezyciemebelka.blogspot.co.uk/

    http://ezop.blog.pl/tag/meble/

    i cosie w tym stylu -rewelacja....ja sama mam tu starą obleśną drewniana komodę którą kiedyś zamierzam przerobic hihi

    A w poszukiwaniu rzeczy widzę, ze dobrze trafiliście - super!
    Pozdrowienia

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zgladne, pomysle, bo sie bardzo lamie, co poczac.... Dzieki za linki!

      Löschen
  3. Wszytsko piękne,ten budzik normalnie superowa zdobycz!U nas te szczęście,że Madzia nie potrzebuje światełka kiedy zasypia więc problem mamy z głowy :) z fotelem nie pomogę,niby nic prostrzego jak oddać go do tapicera ale zawsze też można samemu coś pokombinować i wierze,ze tobie to sie uda!
    pozdrawiamy

    AntwortenLöschen
  4. Najpiękniejszy ten fotel... i mi się podobny marzy.. już mam nawet upatrzony..tylko tu gdzie mieszkamy miejsca nie ma i musi zaczekać do nowego domu :) zająca też takiego upatrzyłam :)ja osobiście mam zamiar odmalować,a jeżeli chodzi o obicie to lepiej oddać do tapicera.. ja upatrzyłam sobie fotel w idealnym stanie za ok 300zł :) zostaje tylko zmienić mu kolor nóg :)

    AntwortenLöschen
  5. Zaintrygował mnie budzik....
    Jest niepowtarzalny, oryginalny

    AntwortenLöschen
  6. Ach to TEN fotel - bardzo ładny, choć ja bym chyba tapicerkę wymieniła na jakiś inny wzorek. Ale cudny, klimatyczny. Ale ta babci a musiała mieć chałupę urządzoną :))) a taką lampkę mamy podobną tylko, ze kaczuszkę. Tata nam z jakiś targów gadżet przywiózł :)

    AntwortenLöschen
  7. Macie piękną córeczkę i kapitalny styl. Podziwiam i gratuluję.

    AntwortenLöschen
  8. widzę, że króliczek zdobył także serce Sary :) u nas to teraz przytulanka nr 1. bez króliczka Pola nie zaśnie...

    co do fotela - polecam mimo wszystko oddać sprawę w ręce tapicera... widziałam już wiele takich pięknych mebli zniszczonych przez nieumiejętne się z nimi obchodzenie... sama kiedyś zabawiłam się w tapicerowanie i wiem, że nawet najzdolniejsze ręce nie zrobią tego co ręce fachowca! jakiś czas temu oddaliśmy kanapę i łóżko do tapicera właśnie i dostaliśmy zupełnie nowe mebelki za śmieszne pieniądze, więc może kogoś takiego poszukaj w okolicy?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No wlasnie mysle intensywnie nad tym tapicerem, ale w Niemczech ta robocizna moze sie okazac drozsza od fotela... Ale popytam, bo mam wlasnie ochote na zupelnie inne pokrycie: w paski bialo-kawowe.

      Tez macie tego zajaczka? Super jest, nie? :D

      Löschen
  9. światełko nocne mnie rozczuliło!
    Sara w stylu retro cudna!
    i fotel i w ogóle pięknie!
    i obróbka zdjęć!
    Brawo dziewczyny!

    AntwortenLöschen
  10. ten zegar, króliczek, ogromny fotel... dla mnie wspólnym, mianownikiem jest "Alicja w Krainie Czarów" :))))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A wiesz, ze o Alicji wlasnie pomyslalam. Tzn. po fakcie, jak juz wszystko stalo :D

      Löschen