czwartek, 11 kwietnia 2013

La Granja




Dzisiaj zapraszam was na spacer po La Granja.
Rodzaj skansenu z ubieglego stulecia.
Sklada sie z bogato wyposazonego dworku szlacheckiego oraz przynaleznego gospodarstwa wraz ze zwierzetami.







La Granja oferuje mnostwo atrakcji dla calej rodziny.
Dzieciom na pewno spodobaja sie zwierzeta, przedstawienia, muzyka, poprzebierani pracownicy. Mozna sie wybiegac, wybawic na placu zabaw, schowac w bambusowym zakatku...





Rodzice moga posiedziec na lezakach, wypoczywajac, korzystajac ze slonca, wsluchujac sie w gwar.





Ekspozycja spodoba sie na pewno calej rodzinie:
przedmioty codziennego uzytku - zarowno w gospodarstwie, jak i na pokojach. Wiele z nich mozna dotykac.







Kto chce, moze degustowac rozne rodzaje wina...



... lub skosztowac miejscowe specjaly.





Nam najbardziej spodobala sie kolekcja zabawek.
Stwierdzilam, ze wiekszosc z nich obecnie robi furore na rynku zabawkowym :D






Ponizej  poprzedniczki lalki Barbie...





...modne lalki retro...









...fotel jakiego szukam nadal do pokoju Sary...
oczywiscie najlepiej zrestaurowany ;o)



...kuchnia dla malej kuchareczki....



...domek dla lalek.



I na koniec wspomniane zwierzeta ;o)





Juz teraz wiemy, ze na pewno wrocimy tu jeszcze -
tym razem na caly, calutki dzien!


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie miejsca.
    Zabawki rzeczywiście rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja chyba jednak za nowoczesnością jestem:-) XXI na tak;-) Choc bardzo miło podejrzeć takie cudactwa:-) Ostatnio do Ślubnego mówię ( własnie teraz przed egzaminem) ze żałuje ze w UK się nie urodziłabym, nie musiałabym ślęczec nad angielskim na co on mi odpowiada "ciesz się ze w Afryce się nie urodziłas;-) oczywiscie miał na myśli kraje 3 świata ...cóż..bez komentarza:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! I tak to wszedzie mozna znalezc jakies pozytywy ;o)

      Usuń
  3. Fajne miejsce a zabawka konik idealna dla mojej Matyldy :-) buuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w La Grania i widzieliśmy te wszystkie zabawki,kojec dla dzieci teatrzyk, zabawki, ubrania itd.! Niesamowite miejsce i eksponaty, a najfajniejsze to, że w zasadzie czujemy się jak goście w czyimś domu, a nie jak zwiedzający .. muzeum-ekspozycję. Na Majorce jest jeszcze jedno miejsce równie bajeczne, choć bardziej ogrodowe - Al Fabia. Jak zwykle piękne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to ujelas, ze czuje sie tam jak gosc, a nie jak zwiedzajacy :)
      Al Fabia nie widzielismy jeszcze - ale zapamietamy na nastepny raz!

      Usuń
  5. Ach ja chce tam pojechać!!!Zwierzęta równa się raj dla Madzi :)Uwielbiam Twoje zdjęcia są takie jak z katalogu,idealne dopieszczone w każdym szczególe!
    PS powiedz mi co to za buty ma Sara?takie fajne
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty sa z Vertbaudet - francuska moda za male pieniadze...

      Usuń
  6. niezwykle kulturalna podróż i fajna przygoda dal całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Wam tych podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy ma jakiegos bzika ;o) My lubimy wydac nasze ciezko zarobione pieniadze na zwiedzanie swiata. Domu nie mamy, wiec nie ma w co pakowac ;-)

      Usuń
    2. Jesteśmy prawie na tym samym etapie, tyle, że my dopiero zaczynamy podróżować z dziećmi :D Domu też nie mamy i nie zapowiada się tak szybko... Zaczynamy od Portugalii. Planuję na wrzesień Grecję. Póki co chcę blisko, żeby sprawdzić, jak dziewczyny będą reagować na upały... Niestety, jak w maju było kilka upalnych dni w UK to Nina zaraz z gorączką wylądowała. Muszę je przyzwyczajać :D

      Usuń
    3. Super plany! Mam nadzieje, ze podzielisz sie refleksjami i zdjeciami! Dobrze piszesz, ze trzeba zaczac od bliskich - i cywilizowanych - celow. My tez tak zaczelismy. Sara wlasciwie rosla w samolocie - od pierwszej wyprawy do Grecji, jak miala 2 miesiace.

      Usuń
  8. Ja ja byłam tak konkursem zajęta,że pominęłam tyle Waszych wpisów..muszę nadrobić :) śliczne zdjęcia!!! ja też uwielbiam takie miejsca.. :) zazdroszczę wycieczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejnym celem naszych podrozy ma byc wlasnie Majorka! p.s. tez mam meza Niemca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krajobrazy cudne.. kolor bajeczne.. bardzo chciałabym tam być.

    OdpowiedzUsuń