Samstag, 16. März 2013

Must have for a little girl



Od zawsze wiedzialam, ze przyjdzie taki dzien,
kiedy w pokoju Sary stanie domek dla lalek.

Mialam tysiace pomyslow.
Lata cale nie potrafilam sie zdecydowac, jaki domek bedzie odpowiedni.
Tzn. potrafilam, ale moj wybor padl niestety na wyjatkowo drogi model... Z drewna, z miniaturowymi mebelkami, wygladajacymi jak prawdziwe, dywany, fortepian, styl i klasa... Jako ze na glowe nie upadlam, zeby wydac tak duzo pieniedzy na zabawke, nie kupilam zadnego ;oP



Ale kilka dni temu Sara zaczela zagadywac,
ze jej koniki nie maja domku, a tekturowy zamek dla ksiezniczek Playmobil zaczyna sie walic...

Wiec po latach dumania kupilam dosc pospiesznie
domek z tektury... :D

Do finalu przeszly te 3 modele:



 Nr. 1 - hier - 9,95 €




  Nr. 2 - hier - tutaj - 12,90 €

Nr. 3 - hier - podobny tutaj - 14,90 € / 69 PLN



Moje serce bilo dla domku nr. 2...
Ostatecznie zdecydowalam sie jednak na ostatni  -
ze wzgledu na niewielkie rozmiary...




Zakupilam papier z roznymi motywami, zeby bylo czym tapetowac i wykladac podlogi...



... po czym skonsultowalam projekt z asystentka ;o)


No i zaczelo sie tapetowanie (ja), meblowanie + upiekszanie scian naklejkami (Sara) oraz elektryfikacja (tata).

Efekt tego taki:



























Kommentare:

  1. bardzo fajny post, dziękuję ci za niego bo dałaś mi pomysł na prezent dla córy na urodziny które już wkrótce :) a przede wszystkim widać ile radości dała Sarze w urządzaniu świetny wybór!!! pozdr i zapraszam do nas :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo sie ciesze, ze nasz domek was zainspirowal! :)

      Löschen
  2. bardzo dużą metamorfozę przeszedł wasz domek. napracowałyście się dziewczyny!
    efekt rewelacyjny!
    Emilka dostanie na zająca od dziadków domek dla lalek.
    już nie mogę się go doczekać :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez! Bardzo jestem waszego domku ciekawa! :)))

      Löschen
  3. domek cudowny!
    I jakie daj możliwości kreacji!
    Świetny!!!
    Mercia miała drewniany z czerwonym dachem.
    Uwielbiała go, ale jako 8,5 latka zajmuje się już innymi rzeczami :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzieki :)
      Wlasnie sie tak zastanawialam, jak dlugo domek dla lalek bedzie na topie...

      Löschen
  4. Z młodej panny rośnie projektantka wnętrz :)
    Czemu takich domków nie było jak byłam mała dziewczynka...?
    Mi musiało wystarczyć pudełko po butach i nożyczki ...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pudelko po butach tez kryje w sobie mase mozliwosci ;)
      Ale maz racje- czemu wczesniej nie bylo takich rzeczy?

      Löschen
  5. Jestem zachwycona domkiem!!! a jak pięknie go przystroiłyście.. sama z chęcią bym się takim pobawiła :) cudnie!!

    AntwortenLöschen
  6. Jestem zazdrosna !!!!!Chyba czas na córę ... : ))))))))))))))))))))) Pozdrawiam - zdolna z Ciebie bestia !

    AntwortenLöschen
  7. Co za fajny blog!!! Ten domek jest odlotowy! Chcę taki! Ale to jak go ozdobiłyście to dopiero zwala z nóg. Uwielbiam takie kreatywne historie. Macie we mnie stałego gościa i obserwatora:)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie: http://fashonika.blogspot.com/
    ps. bardzo fajne zdjęcia

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo sie cieszymy! :D
      Niedlugo zagladniemy do was :)

      Löschen
  8. pałac! i to z oświetleniem! robimy WOW :)))

    AntwortenLöschen
  9. Rewelacyjny ten domek, umeblowany przez Sare widze nawet w najdrobniejszym szczególe:-) Ja nie widzialam w realu jeszcze takich domkow, narazie wzdycham po sklepach do tych tradycyjnych ang drewnianych domkow do złudzenia przypominających real dom...a mebelki jakie mają...a ceny..:-)

    AntwortenLöschen
  10. Bomba! Chciałam napisać, który pokój podoba mi się najbardziej, ale nie jestem w stanie wybrać :D

    AntwortenLöschen
  11. Świetny domek! Dlaczego za moich czasów nikt takiego nie wymyślił? A czy możesz powiedzieć co to za zestaw papierów ozdobnych, skąd i za ile?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Papiery kupiam tutaj: http://www.scrapbook-werkstatt.de/index.php?cat=c7_Gemustert---Patterned-Patterned.html

      Ale jak podasz w googlach haslo "scracbooking", to znajdziesz duzo sklepow oferujacych ciekawe materialy. Np. tutaj:
      http://www.fifirifi.pl/pl/c/Papier/30

      Zawsze mozna tez posluzyc sie papierem do pakowania i naklejkami!

      Löschen
  12. Bombowy! Na widok elektryki już wogóle padłam. Pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  13. Cudny ten wasz domek, dopracowany w każdym calu :D
    My mamy drewniany nie jest taki perfekcyjny :D nie ma jeszcze mebelków no i lalek brakuje, ale małymi kroczkami go urządzamy :D

    AntwortenLöschen
  14. Super, mega fajne papiery do tapetowania no i elektryzacja mnie rozwaliła na łopatki :-)) Gratuluję !!! Wyszło świetnie

    AntwortenLöschen