Donnerstag, 7. Februar 2013

Pre Spring Summer 2013

Nadal brak czasu.
Chyba nigdy sie z tego ebaya nie wygrzebie. Kazdy kto sprzedaje okazyjnie rzeczy po swoim dziecku zna to dokladnie: milion zdjec, obrobka, opisy, odpowiadanie na zapytania potencjalnych kupcow, pakowanie bez konca, przyjmowanie "reklamacji", dyskusje z furiatami...
Ale czego sie nie robi, dla pustej szafy, gotowej przyjac nowe kolekcje! ;o)




No a nowe kolekcje pojawiaja sie powoli na polkach sklepowych.... Wiekszosc trendow nie jest niespodzianka.
No wlasnie... wiekszosc...

nasz trend nr. 1 - tradycyjnie: marynistyczny
Mnostwo szlachetnej, eleganckiej bieli przelamanej kontrastowym granatem/czernia.
Jest to nasz ulubiony trend od lat.


Miss Blumarine

Miss Blumarine

Miss Blumarine

Dior

Jacadi

Benetton

Benetton

 Benetton


trend nr. 2 - KOLORY LATA - turkus, czerwony, zolty...

 Benetton

Jacadi


trend nr. 3 - RETRO

Monnalisa
 Monnalisa

Dolce&Gabbana


trend nr. 4 - KLASYKA - tonacje bezowe, brzoskwiniowe...
to trend francuski - z laczkami, kratkami - elegancki i ponadczasowy; Kolekcje Jacadi i Cyrillus nie sa jeszcze kompletne - jestem niezmiernie ich ciekawa, gdyz obok stylu marynistycznego to francuska klasyka bedzie zapelniac szafe Sary


Cyrillus

Cyrillus


trend nr. 5 - MIX rajskich wzorow
fantastyczne na plazy i nad woda

Dolce&Gabbana

 Miss Blumarine



 A na koniec rodzima produkcja:
Wojcik "zainspirowany" wyraznie zeszloroczna kolekcja Monnalisy.... rece opadaja z tej calej kreatywnosci...

 Monnalisa NY&LON 2012






Wojcik 2013




Kommentare:

  1. zdecydowanie marinistyczny i beże, brzoskwinie :)
    to coś dla nas.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja coś pod mają blondynkę, wyłuskam pewnie czerwień + marinistyczny + ciut klasyki i retro. tylko te rajskie do mnie nie przemawiają i Wójcik też w ogóle, e-e, nie dla mnie...
      PS cudne te zdjęcia modowe z dziećmi :)
      PS2 jak mam coś na serwisie aukcyjnym wystawić to od razu mam gorączkę ;P

      Löschen
  2. Ale piękne ! A może zrób równiez zakładkę na swoim blogu typu "sklep" i tam wystaw jej ubrania ...? Dla Ciebie bez kosztów , a i publikę już masz : )

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pomysl na pewno swietny, tylko wysylka z Niemiec duzo kosztuje.
      Juz nie wspominajac tego, jak dlugo by sie ta sprzedaz ciagnela. A ja chce miec szybko wszystko z glowy.

      Löschen
  3. jak my już tęsknimy za słońcem i zielenią :(

    AntwortenLöschen
  4. Hej!Ja także wreszcie wziełam się za aukcje bo ciuszki już się nie mieszczą:-) Podziwiam Cię za to, ze umiesz wyszukać takie strony...ja to wchodze na 3 standardowe i na tym się kończy ale póki co jestem moimi trzema stronami zawiedziona :( Ostatnio na wyprzedaży w Benettonie kupiłam małej płaszczyk puchowy, a poza tym jakoś nie mam weny zeby zerkac...Znowu powaliła mnie marka JACADI...moze wreszcie na coś się zdecyduję? Fajnie, ze raczysz nas takimi informacjami - zamiast buszować to klikam na Ciebie i mam wszystko na tacy - konkretna informacja i ile czasu mi zostaje;-)
    POzdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez wchodze tylko na strony, ktore mnie interesuja ;o)
      Jacadi ma obecnie wyprzedaz totalna kolekcji zimowej - taniej nie kupisz! No, chyba ze na ebayu ;o)

      Löschen
  5. Piękne rzeczy, mnie powaliła koronkowa sukienka Dolce&Gabbana :) piękna... kupię koronkową dla mojej M. w Zarze na wiosnę i lato ... my też wyczekujemy wiosny.. czekamy i czekamy.. u nas bedzie też dużo łączki..kwiatki i kwiatki :) juz wyczekuje jak będę mogła to wszystko zakładać córce :) a ze sprzedażą też zawsze miałam ten sam problem,więc stwierdziłam,że będę sprzedawała tylko w paczkach.. wszystko na raz i po kłopocie... lub rozdam :) pozdrawiam i czekam na Wasze wiosenne stylizacje ..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ta sukienka tez od razu wpadla mi w oko! Najpiekniejsza z calej kolekcji D&G!
      Sprzedaz w paczkach zwykle sie nie oplaca - ludzie bardziej sa skorzy wydac mniejsze pieniadze za poszczegolne ubrania, niz od razu z grubej rury iles tam setek za paczke. No ale chodzi glownie o to, zeby sie ubran pozbyc, to na pewno jest to najlepszy wybor :)

      Löschen
  6. te nowe dziecięce kolekcje zachwycają :)

    oj tak znam tą sprzedaż internetową, co prawda na allego ale mam te same odczucia co Ty :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No wlasnie... Takie odczucia ma niestety kazdy... Najlepsze sa oczywiscie dyskusje z niezrownowazonymi klientami. Niejeden straszyl mnie juz "bratem-adwokatem" i grozacym procesem, byly juz klamstwa, rzekome dziury w prawie nowych (!) ubraniach i inne ciekawe historie. Wszystko juz przeszlam.
      Ale niestety rozsadnej alternatywy nie ma. Bo szkoda to wszystko oddac za darmo...

      Löschen
  7. Śniegu tyle, a Ty kusisz tym latem, tym słońcem, tymi kolekcjami... i nie masz wyrzutów sumienia? powinnaś, bo z tęsknoty za ciepłem zaraz uschnę ;)

    a do Wójcika to ja się nie przekonam chyba nigdy :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tego Wojcika wrzucilam tu dosc zlosliwie ;o) Bo juz mnie wkurza, ze potrafi tylko kopiowac cudze pomysly.
      A zimy mam juz dosc! Stad rozgladam sie za letnimi kolekcjami. Przynajmniej mam iluzje, ze lato idzie ;o)

      Löschen
    2. iluzja dobrze powiedziane... mój mąż właśnie wrócił do domu i przyniósł mi hiacynta ;) będę iluzje wiosny sobie robić :D

      Löschen
    3. Kazdy orze jak moze ;o) U mnie wszystkie kwiatki padaja, bo zapominam podlac :D To juz lepiej powiesze sobie jakis letni obrazek :D

      Löschen
    4. no u mnie też zwykle tylko kaktusy się trzymają jako tako ;)

      Löschen
  8. wlasnie sobie przypomnialam ze paczka ktora zamowilam 3 tygodnie temu na ebay nadal nie dotarla .... kurcze dlugo jak na ksiazke zamowiona w niemczech ... najgorsze ze to nie jest paczka dla mnie tylko zwyczajnie dla kogos przysluga zrobilam a teraz ja musze sie o ta wysylke upominac .. nie lubie takich sytuacji ....
    kolekcje przesliczne - zachwycaja ..
    a wogole to juz chcialabym taka pogode wiosenna ....
    pozdrawiam papaapap

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Koniecznie zapytaj sprzedawce, gdzie ta paczka. Listy zwykle ida tydzien. Jesli paczka byla ubezpieczona, to mozna na podstawie numeru przesylki stwierdzic, gdzie ona sie znajduje.
      W innym wypadku sprzedawca bedzie mial problem...

      Löschen
  9. Styl nr 1 zawsze zachwyca!! i zawsze modny...Miss Blumarine i Dior PERFEKCYJNE kreacje.. !!

    AntwortenLöschen