Freitag, 25. Januar 2013

W niemieckiej szkole




Kamizelka w zimie?
Jesli jest puchowa, to czemu nie?
Z cieplym swetrem i innymi zimowymi akcesoriami
to calkiem niezly wybor.
Oczywiscie pod warunkiem,
ze akurat nie pada snieg i nie ma siarczystego mrozu.
Na krotkie wyjscia lub przy slonecznej pogodzie
jest to fajna sprawa.



Byc moze zadajecie sobie pytanie,
gdzie tez to Sara wedrowala ze swoim plecakiem szkolnym.
Otoz bylysmy w szkole. Na dniu otwartym.
Ma on na celu zachecic rodzicow do zapisania dziecka do danej szkoly.
A rodzice chca sie poinformowac i przekonac na wlasne oczy,
jaka dana szkola jest. Wiec skorzystalysmy i obie swietnie sie bawilysmy.

Ponizej widac jedna z klas. Coraz wiecej pomieszczen ma standartowo smard board, czyli interaktywna tablice.
Funkcjonuje ona jak zwyczajny komputer (do ktorego tez jest podlaczona), a obsluguje sie ja dotykowo specjalnym dlugopisem.




Wypad do szkoly bardzo sie udal.
Sara najchetniej zapisalaby sie juz od poniedzialku ;o)
Tak jej, nieswiadomej, spieszno :D

Kommentare:

  1. Ojej....ciuszki super podobierane! To lubię!!
    My chcemy taką kamizelkę ( mamy kilka w szafie ale takiej nie;-), chcemy diesle !!! I pare innych ciuszków;-)
    Ja tez juz rozglądam się za szkołą dla małej i zamierzam poobchodzic dni otwarte celem zerknięcia gdzie posłać pociechę choc pewnie skonczy w szkole katolickiej ( polecana od innych rodziców;-)
    Macie magiczną lalę! Czy ja przegapiłam gdzies posta o niej czy go nie było? Jesli nie było to poprosimy o info na jej temat:)
    A tak wogole to młoda zalała mi kilka dni temu laptopa, klawiatura do wymiany bo działa tylko kilka klawiszy i jestem troszke odcięta od swiata blogów i wszelakich innych stron ehhhh

    Pozdrowienia kobietki!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U nas w sumie nie ma co wybierac, bo Sara oczywiscie pojdzie do naszej wiejskiej szkolki. Z wszystkimi kolezankami z przedszkola. Ale i tak milo pochodzic na dni otwarte :o) W miescie zapewne jest inaczej, ale u nas na prowincji swiat jest jeszcze w porzadku i w sumie mozna poslac dziecko do kazdej szkoly.
      O TEJ lalce nic nie pisalam. Tylko moze odpowiedz na komentarz.
      Kupila ja moja mama w Smyku. Chyba rok temu. Jak znajde marke, to dopisze tu pod komentarzem.
      Pamietam, ze jakis interesent z ebaya pytal sie, czy nie mam zamieru jej sprzedac. Troche mnie rozbawil, a troche wkurzyl, bo pomyslalam, ze ci ludzie najchetniej caly dom by mi wykupili ;)
      A jak z laptopem? Da sie uratowac?

      Löschen
    2. Ta lala jest cudna! I ta mała lala i tak duża lala ( Sara of course)
      Laptop do uratowania, 25 funtow nowa klawiatura, małżonek założy i bedzie działac...ale pewnie dopiero ok środy, a tak podkradam domowy komp zeby choc tu i ówdzie zerknac..pozostały czas spędzamy na kursie szycia na maszynie:-) Ale jakie cuda mi wychodzą :-)
      Pozdrawiam

      Löschen
  2. często kiedy patrzę na ciuszki Sary myślę "kurczę sama chciałabym to nosić" :)

    AntwortenLöschen
  3. Jak zwykle Sara wyglada swietnie :-))))) buty VC rewelacja i te spodnie dressed :-) a wracając do tematu szkoły to ta wyglada na bardzo przyjazna :-))) pozdrawiam ciepło obie dziewczynki!!!

    AntwortenLöschen
  4. http://www.onelittlehappiness.pl/25. Januar 2013 um 16:23

    Ależ Sara świetnie wygląda!wszytsko mi się podoba:) i czapa i szal,i kamizelka!!!a spodnie i ta bluza boskie:)sama bym się tak ubrala!!!

    AntwortenLöschen
  5. Te zdjęcia rewelacja! to gdzie Sara pokazuje paluszkiem na lalkę nieziemskie :) my tez mamy takie szare dresowe pumpy :) są świetne ... i jeszcze te buty z Diesel piękne są sama bym takie nosiła :)pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  6. spodnie, czapka i szalik! rewelacja! coś w sam raz dla mnie.
    spodnie wydają się takie ciepłe.
    chyba bym w samej kamizelce zimą nie wyszła mimo wszystko, zmarzluch ze mnie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No ja tez bym dlugo w samej kamizelce nie chodzila. Ale w pewnych warunkach sprawdza sie i taki zestaw ;)

      Löschen
  7. pieknie jest ubrana!
    a zdjecia cudowne

    pozdrawiam goraco, dorota

    moje chlopaki tez maja te spodnie z zary ;)

    AntwortenLöschen
  8. Wełna plus koronka - uwielbiam takie "szalone" zestawienia. Spodenki dresowe cudne. I nauszniki też :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Czasami kazdy szalenie eksperymentuje ;O)
      W moim przypadku najlepsze zestawy "wychodza" niespodziewanie.

      Löschen
  9. Przeslicznie wyszla na tych fotkach:)))
    wow interaktywna tablice.... fajnie:))))

    AntwortenLöschen
  10. Dzisiaj nadrabiam po feryjnych nieobecnościach.
    Sara ma śliczne spodnie.
    I cudny ten zestaw pieprz z solą.
    Jak będziesz w Krakowie konicznie dziewczyny muszą się poznać :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Byloby na pewno bardzo fajnie! Dam znac!

      Löschen
  11. Hallo ihr!
    Ich muss echt immer staunen, wie groß deine Sarah wird. Ich finde, sie ist schon ein richtiges Schulmädchen.
    ♥ Doris

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wenn sie sich noch so benehmen würde... ;O)

      Löschen
  12. Ostatnio trafiacie w mój gust w 100 % :)

    a co do szkół niemieckich - miałam okazję przez jakiś czas się w takiej uczyć... co prawda było to liceum, a nie szkoła podstawowa, ale jedno co mogę powiedzieć to w porównaniu do naszych szkół to bajka... my polscy licealiści wpuszczeni do takiej szkoły nie wiedzieliśmy jak mamy z niej korzystać ;) tyle wspaniałych udogodnień i to wszystko dla nas :) bardzo miło tamten czas wspominam, bardzo...
    do takiej szkoły szło się z radością, dlatego nie dziwię się Sarze wcale, że już by chciała :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo sie cieszymy ze 100% zgodnosci gustowej! :D

      Wyobrazam sobie szok kulturowy - mysle, ze kazdy by mial w innym kraju ;o)

      Löschen
  13. Kurcze , jaka ona jest śliczna - ta kokardka we włosach tylko dodaje uroku ! Mała księżniczka ! Wyrośnie z niej piękna kobieta kiedyś , pewnie ku radości mamusi : ) Bardzo fajnie że tak aktywnie spędza czas - brawo !

    AntwortenLöschen
  14. Ależ Sarze pięknie w szarościach :) I uśmiech ma śliczny :) No i te spodnie... przepadam za nimi ;)
    U nas też już w wielu szkołach są te tablice, osobiście nie korzystam, ale wiem że nauczyciele używają ich :)
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen