Donnerstag, 3. Januar 2013

Après-Ski


Apres-Ski to czas po zejsciu ze stoku.
Wielu narciarzy finiszuje jazde na nartach w chatce (ktora czasami okazuje sie wielka chata) przy stoku.
Gra muzyka - czesto live -  i ludzie sie swietnie bawia.
Impreza na calego :o)

Chyba nie musze nikomu tlumaczyc,
ze ta forma rozrywki nie wchodzi w naszym przypadku w rachube ;-)

Ale apres-ski ma tez inne znaczenie:
Jest to rownoczesnie okreslenie na wygodne ubranie
noszone po zejsciu ze stoku.




Jako ze kurs narciarski Sary trwal 2 godziny przed i 2 godziny po poludniu, mielismy codziennie poltoragodzinna przerwe na obiad.
Jedlismy oczywiscie w chatce ;-)

Z mysla o dobrym samopoczuciu mojego dziecka,
zmienialismy na ten czas buty narciarskie na wygodne sniegowce. Ponizej zobaczycie wielbione przez nas moon-buty oraz niezawodne Kamiki.

Przerwy staralismy sie wykorzystac na zabawe na sniegu.
Bo snieg to nie tylko narty ;-)






Kommentare:

  1. Piękne zdjecia i cudowne dzieciaki :) on i pełna elegancja na stoku :))))) uwielbiam Victoria Couture - przywizlam kalosze tej firmy dla mojej Matyldy z Paryża ... Zapłaciłem fortunę ale są Cudne :))) pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez uwielbiam Victoria Couture. Kupuje na wyprzedazach ;o)

      Löschen
  2. Pieknie...pieknie...pieknie...
    Sara elegancka wszedzie gdzie tylko sie pojawi! Ale zapewne mama o to dba..super!
    tez mi sie marzy taki wypad ...moze w przyszlym roku wreszcie sie zdecydujemy:-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Decydujcie sie, decydujcie! Najlepiej poza sezonem - ludzi mniej i taniej ;-)

      Löschen
    2. Właśnie zerknełam na Twoje zdjecie profilowe...juz wiem po kim Sara odziedziczyła taką urodę!
      Jednak niedaleko pada jabłko od jabłoni!

      Löschen
  3. piękne zdjęcia, ile słońca. rozmarzyłam się.
    Sara jak zawsze stylowa, nawet an stoku.

    AntwortenLöschen
  4. bosko! aż mi się taki wyjazd zamarzył

    AntwortenLöschen
  5. Ale ta Twoja córa jest sprawna fizycznie! Ja sobie nawet nie chce wyobrażać Nikoli na nartach...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No cos ty! Taka sprytna koszykarka nie poradzilaby sobie z nartami? Jeszcze Cie ta twoja cora zadziwi! ;-)

      Löschen
  6. Ale Wam dobrze!!!
    Chcieliśmy dzisiaj wybrać się na narty, ale wszystkie podkrakowskie stoki spłynęły :(
    Ale za to wykupilśmy Merci obóz narciarki w Austrii i dziewczyna nie może się już doczekać!!!
    A Sara wygląda cudnie!!!!
    Pozdrowienia!!!!

    AntwortenLöschen
  7. Ale pyszna zabawa ! A ta czekolada ...mniam!

    AntwortenLöschen