Sonntag, 16. Dezember 2012

Wunschliste



 
Juz od dwoch miesiecy chodze zestresowana.
Z powodu prezentow bozonarodzeniowych...
Mam do obdarowania raptem trojke dzieci.
A slaby wybor na rynku doprowadza mnie do rozpaczy.
Bo niby wybor jest, ale taki tandetny, ze glowa boli...
A jak sie nie chce kupic tandetnie,
to trzeba znac odpowiednie tajemnicze adresy...
 
Ale dzisiaj mam juz kompletna liste.
[Tu jest miejsce na apluas]
 
;o)
 


 
 
A wiec do scislego finalu przechodza:
 
dla 2-letniego kuzyna Sary:
 
 
 
1) klocki Duplo z funkcja sortowania ksztaltow (tutaj)
 
 
 
 
 
 
2) stojacy  baczek z nostalgicznym nadrukiem cyrkowym (musi stac, bo dziecko sobie inaczej nie poradzi!)
 
 
 

 
 
3) kreatywny talerz do charakteryzowania lysej paly
za pomoca jedzenia (tutaj)
 
 
 

 
 
 
4) zamykany pojemnik na zabawki, ktory mozna odwrocic i uzywac jako jezdzik (tutaj)
 
 
 

 
 
 
 
 
 
dla Sary:
 
 
 
1) szydelkowa lalka
 
 
 

 
 
 
2) plecak szkolny Lilliputiens (tutaj)
 
 
 

 
 
3) gadzety szkolne z imiennym nadrukiem
 
 
-pudelko na kredki
 

 
-naklejki na zeszyty i ksiazki

 
 
4) stemple - literki (tutaj)
 
 
 
5) "sukienka do spania" - na wyrazne zyczenie Sary
np. taka:


 

Mam nadzieje, ze u was zakupy prezentow
odbyly sie bardziej sprawnie niz u nas.
Macie juz wszystko?





Kommentare:

  1. To prawda, że trzeba się naszukać, ale ja akurat lubię to szperanie w sieci i sklepach :) Fajne te Twoje typy!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja rowniez uwielbiam szperac. Ale tym razem wpadlam w panike, bo czas leci, poczta przeciazona, a pomyslow tysiace, tylko malo ktory od razu mi sie podoba... Tak by sie chcialo kupic wyjatkowe, trafione w 100% prezenty...

      Löschen
  2. Hallo Aga,
    da hast du sehr schöne Geschenke rausgesucht.
    Heute fängt mein Mutterschutz an, jetzt habe ich hoffentlich wieder mehr Zeit für hier.
    Fahr jetzt gleich in die Stadt und werde auch noch ein paar kleine Geschenke kaufen.
    ♥ Doris

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Doris!
      Das ist sooo aufregend, dass es bei dir so weit ist :)))
      Hast du schon alles für das Baby gekauft?
      Liebe Grüße :)

      Löschen
  3. już prawie tak, dzisiaj ostatnie drobiazgi i zabieram się za pakowanie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A ja nadal czekam na poczte... mam nadzieje, ze nie przetrzyma moich prezentow zbyt dlugo.

      Löschen
    2. hmmm trzymam kciuki, żeby wszystko na czas dotarło!

      Löschen
  4. A my mamy dopiero jedną rzecz...ukochane puzzelki Mychy:-)
    Zostało kilka dni i musimy się na coś wreszcie zdecydować:-)
    Piekne te prezenty kupiłas...a talerz jest bajerancki, zreszta odwracany pojemnik na zabawki to super pomysł...a imienne gadżety szkolne - EXTRA!
    Z takimi prezentami Mikołaj musi się udać:-)
    pozdrawiamy cieplutko z UK!

    AntwortenLöschen
  5. No właśnie - prezenty ! Zawsze staram się aby były przede wszystkim praktyczne , sama też takie lubię najbardziej .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Praktyczne owszem - ale najwazniejsze, zeby byly ladne ;o)

      Löschen
  6. schowek jeździk wymiata :) zresztą cała lista niezwykle przemyślana i inspirująca, brawo!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mnie ten jezdzik tez powalil na kolana. Chcialam wlasciwie kupic jezdzaca walizke "Trunki", ale nie wiedzialam, czy Maly juz jakas ma czy nie. Nie chcac ryzykowac, ze prezent bedzie klopotliwy, poszperalam w dalszej ofercie Trunki - i prosze!
      Kupilam :)

      Löschen
  7. lala zauroczyła mnie totalnie...
    śliczna :)
    Ja do obdarowania mam tak dużo dzieci, że już nawet nie jestem wstanie moim małym rozumkiem objąć co mam, co jest w drodze, a co lezy jeszcze nie zapakowane... ale spokojnie... mam na to tydzień :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No to gazu! ;o) Ja sie czuje, jakby kamien spadl mi z serca, ze juz wszystko zamowione. A tesciowa zgodzila sie w koncu, zeby tylko dzieciom robic prezenty, i sobie nawzajem juz nie - wiec w ogole jest super! O jeden problem mniej :D

      Löschen
    2. U nas niestety dorośli do obdarowania także, ale zdążę ;)

      PS. napisałam do Ciebie maila...

      Löschen
  8. lalka i talerz, też miałam na te rzeczy oko :D może kiedyś i do nas trafią.

    AntwortenLöschen
  9. Niezła pomoc z tymi prezentami, bo też mamy parę dzieci do obdarowania a pomysłów brak. Najbardziej nam się spodobał kreatywny talerz, całkiem zabawna rzecz;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Witajcie :o) Zabierajcie sie szybko za te prezenty! :D

      Löschen
  10. od kiedy urodział mi się siostrzenica też mam z tym problem! chciałabym dla niej tego co najlepsze a tu... d**a nic w tych sklepach nie ma:) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na 2loggirls.pl

    AntwortenLöschen
  11. O, proszę! Muszę dodać Twojego bloga do ulubionych stron! :) Dopiero dziś trafiam na tego posta, a talerz byłby fenomenalny dla Kuby... świetne LEGO z sorterem, pierwszy raz widzę, ja, maniaczka! Na brak prezentów nie mogę narzekać, też udało mi się złowić parę perełek, może więc lepiej, że nie trafiłam na ten wpis wcześniej, bo poszłabym z torbami ;) Takie same literki-stempelki miały być dla Lenki, niestety przyszły inne, niż zamówiłam. Mam nadzieję, że właściwe zdążą, bo będę niepocieszona. Trochę mi w tej Twojej liście brakuje książek, Kochana! Poza tym świetna! Pozdrawiam serdecznie!

    AntwortenLöschen
  12. Ja juz Cie dawno mam w ulubionych :)
    A z ksiazkami u nas jest ogolnie trudna sprawa, bo polskie ksiazki trudno zdobyc na niemieckim rynku. Moge liczyc tylko na prezenty od babci.
    Niemieckie zas kupujemy po prostu bez okazji i w duzych ilosciach. Zarowno ja jak i maz duzo czytamy. Sara sila rzeczy nas nasladuje.

    AntwortenLöschen