wtorek, 20 listopada 2012

We mgle...








8 komentarzy:

  1. Pierwszy fotel zdecydowanie najlepszy według mnie ! Sama takiego szukam . Co do zdjęć to piękna mała księżniczka. Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy tez mi sie optycznie najbardziej podoba. Ale zastanawiam sie, czy jest tez praktyczny. Jak sie siedzi w fotelu z dziurami po bokach? Jak to czyscic??? :)

      Usuń
  2. A my ostatnio wychodzimy nawet gdy jest ciemno, ot tak chociaż na 20min, żeby życie nie przepływało nam między palcami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie boicie sie tak ciemna noca sie przechadzac? ;-)

      Usuń
  3. ciekawa jestem, na który się zdecydujesz!
    a z lalką trafiło się Wam tak samo, jak nam :D fajnie, że Sara tak ją polubiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, ciekawe... ;-)
      Wlasnie o was myslalam, jak przynioslysmy lalke do domu. Bo ja wlasnie zupelnie nie planowalam kupowac jakichkolwiek zabawek. Wrecz zabraniam rodzinie takich niespodzianek, bo nie chce zagracac pokoju Sary niepotrzebnie. Ale w tym wypadku serce mi zmieklo :)

      Usuń
  4. piękne w kolorze zdjęcia!! Idealnie współgrają z całą stylizacją.
    ja bym wybrała chyba wiklinowy, dziewczęcy, nie pretensjonalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem zdjęć..a styl ślicznotki pasuje do tego co lubie..
    juz musze zmykac ale mam lekture na wieczor!Pozdrawiam serdecznie
    A tej zimy to zazdroszcze!:-)

    OdpowiedzUsuń