Sonntag, 14. Oktober 2012

Kids on the Moon


Dzisiaj wiele pisac nie bede,
gdyz wiekszosc z was -
zainteresowanych moda dziecieca -
zna juz ta marke.

Ledwie zadebiutowala,
juz jest hitem.




Nawet prawdziwego sklepu jeszcze
nie ma, a sprzedaz i tak
kwitnie droga mailowa.

Niniejszym sie chwale,
ze
MY TEZ MAMY :-P

Zaskoczyl mnie ten niezwykle
mily w dotyku material ...
No a zakonczenie spodniczki
elastycznym sciagaczem
okazalo sie strzalem w dziesiatke:
wygodne, niekrepujace ruchow,
latwe do zalozenia i
nadajace sie na kazda figure.

Wiecej pisac nie musze,
bo chyba nie trzeba juz tej marki zachwalac.
Ponizej zdjecia zadowolonych klientek ;-)





Kommentare:

  1. Spódniczki super!
    Dziewczyny wyglądają rewelacyjnie!!!
    Moja miała dzisiaj bluzkę z czachą! Z 8-latką nie ma już przelewek :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. 8-latka ma juz takie wyczucie mody? Super!
      A ja sie zastanawiam caly czas, czy Sarze by nie kupic....

      Löschen
  2. Dla KotM mogłabym nawet mieć córkę ;)
    Buty - szał! Chcę takie!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Buciska faktycznie maja w sobie cos.
      Nie moglam sie doczekac, jak beda wygladaly w jesiennym klimacie.

      Löschen
  3. na spódniczkę mamy chętkę i my ;) już była prawie zamówiona - utknęłam przy wyborze koloru... chyba jestem za mało stanowcza ;)

    najbardziej kusi mnie szarość, ale znowu mam tak na szaro buro? ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To moze nie szara, tylko ta seledynowa. Z szarym fajnie sie komponuje...

      Löschen
  4. prawda, że są świetne? :) stają się chyba klasykiem dziewczęcej szafy! :D

    i jeszcze kurtka Sary - piękna. bardzo lubię Cyrillusa!

    AntwortenLöschen
  5. Ja tez! To moj absolutny faworyt!

    AntwortenLöschen
  6. Przepiękne zdjęcia!
    A wiesz, że ja też mam problem z niektórymi blogami, ale kolega informatyk mi podpowiedział, że to z przeglądarką jest problem, i teraz niektóre blogi mogę oglądać i komentować tylko na Chrome :)
    Pozdrawiam serdecznie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzieki za wskazowke :) Spobuje w takim razie z inna przegladarka!

      Löschen
  7. ale świetna! w ogóle bardzo fajny wpis ;)

    AntwortenLöschen
  8. sukienusie wyglądają uroczo nawet w stylizacji jesiennej :)

    AntwortenLöschen
  9. Zdjęcia "komplementuje" kazdorazowo!
    Widać na nich właśnie tę dziecięcą naturalność
    A nad spodniczkami mysle juz od kilku dni i wlasnie po tym poscie skuszę sie na zakup;-)
    ---
    pozdr
    http://stylowybrzdac.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen